Ik blijf aankomen (sportschool)

heee,
Ik ga al een tijdje naar de sportschool met als doel om af te vallen.
Maar ben niks afgevallen, ben zelfs 4 kilo aangekomen. En dat terwijl ik alleen vetverbranding en cardio doe.
Ik ga alleen op de crosstrainer en de loopband.
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? Want ik ben in centimeters ook niet afgevallen.

Zijn het niet je spieren die erbij zijn gekomen? (zie het maar als een up ofzo, heb hier niet echt verstand van)

Maar dan zou er toch iets in mijn omtrek veranderd zijn? Maar mijn maten zijn nog steeds hetzelfde.

Misschien eet je onbewust meer doordat je meer sport (=meer honger)?

Of het ligt aan je weegschaal ofzo? Aangezien je maten nogsteeds hetzelfde zijn gebleven?

Spieren zijn zwaarder dan vet toch? Misschien is je vet verbrand en zitten daar nu spieren voor in de plaats, en zijn je maten dus hetzelfde gebleven maar je bent dus zwaarder? Geen idee of het klopt, haha.

dat zullen spieren zijn. maar je doet geen krachttraining?
je kun wel heel veel sporten maar het is ook belangrijk hoe je eet.

Nee, juist minder denk ik. Want als ik klaar ben met sporten ga ik douchen en gelijk naar bed.

Misschien houd je vocht vast ?

Als je te weinig eet, en wel veel sport, gaat je lichaam op spaarstand of zelfs aankomen.
Eet je te weinig?

Waardoor zou dat moeten komen? Want ik word niet meer ongesteld…

Niet echt te weinig, gewoon normaal denk ik. Ik eet wel weinig bouwstoffen (vis, brood, vlees etc. eet ik bijvoorbeeld niet)

Menstruatie
Zwangerschap (zwanger)
Zout eten
Warm weer
Hoge bloeddruk, spataderen
Nierfunctie
Aandoening van lymfeklieren en het lymfestelsel
Bron: http://www.avogel.nl/Indi…n-oedeem-zwangerschap.php

Misschien eet je inderdaad te weinig ? Ondanks het sporten moet je nog wel rond de 1400 kcal komen.

Eh geen van alle haha, heb juist ook een te lage bloeddruk.
Moet je rond de 1400 kcal komen met de verbrande calorieën er af of gewoon wat je hebt gegeten?

eet je voor de rest dan wel minder?

Met de verbrande kcal er af, want stel je krijgt maar 800 kcal binnen op een dag doordat je sport enzo dan houd je lichaam op een gegeven moment het vet vast, omdat je te weinig binnen krijgt.

1400? 2000 toch?

^ min. 1400