Ik beteken alles voor hem, maar afspreken blijft moeilijk??

Hey allemaal,
ik heb sinds kort een vriendje,
sinds ik hem ken is het echt super snel gedaan en binnen 2 weken hadden we een relatie,
in het begin was ik wat afhoudend en teruggetrokken omdat ik het erg snel vond gaan en ik eigenlijk nog veel te druk bezig was met mijn ex. Het voelde met hem echter zoooo goed dat dat gevoel binnen 2x afspreken met hem helemaal weg was. Echt onvoorstelbaar want ik was er echt 3 maanden helemaal kapot van. Nu had hij aan t begin altijd tijd (toeval) en stuurde me de hele dag lieve berichtjes.

Nu hebben we een relatie en als ik hem zie is alles helemaal geweldig en ben ik zo verliefd op hem en hij op mij hij is echt zooo lief voor me. Maar nu als ik niet bij hem ben is hij voor mijn gevoel een heel ander persoon, hij doet bijvoorbeeld op whatsapp best ongeinteresseerd en afspreken is ook altijd lastig (dan kan hij weer niet, dan mag hij weer niet, dan komt het niet uit) is dit iets eigens van jongens ofzo? want hij zegt dat ik alles voor hem beteken en dat hij me nooit meer kwijt wil maar tegelijkertijd is afspreken altijd een dilemma. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of die weten wat ik hier meer moet doen?

Ook heb ik trouwens het gevoel dat zijn ouders hem heel kort houden, hij mag echt heel weinig en moet altijd vroeg thuis zijn. Kan dit er misschien meer te maken hebben??

Alvast bedankt <3

Ik herken dit, maar ik ga dit volgen.

Waarom vraag je het niet aan hem? Zeg dat je het idee heb dat hij kortaf is over de app en dat je, je daar rot over voelt.
wie weet heeft hij helemaal niet Door dat het zo over komt.
Ik bleek namelijk ook kortaf over te komen tegen mijn vriend via WhatsApp. Wat totaal niet zo bedoeld was!

Zijn ouders kunnen er inderdaad mee te maken hebben. Mijn vriend werd toen wij net bij elkaar waren (soms nog steeds) best wel tegen gehouden door zijn moeder. Als hij bv. veel huiswerk had besloot zij voor hem dat hij niet naar mij kon komen. Wie weet zijn zijn ouders ook een beetje zo.

Verder denk ik dat hij heus wel gek op je is, maar het even druk heeft de laatste tijd. Maar je kan er altijd even naar vragen, dan kan hij je uitleggen wat er speelt.

thanksss!!! hij belde me gisteren op of ik kon komen, met verontschuldigingen dat ik alweer naar hem moest komen en we hebben een geweldige middag gehad :slightly_smiling_face: dus ik ben weer even helemaal blij

Haha gelukkig maar :slightly_smiling_face: