ik ben zwanger en me vriend wil niet verder

Gelukkig hoef jij de keus niet voor haar te maken en is deze opmerking totaal irrelevant.

^ Is een abortus überhaupt nog een optie na 15 weken?

Ik geloof tot 20 weken?

ALS zij boven de 18 is, waar ik van uitging. Maar de keuze is aan haar natuurlijk, ik gaf alleen mijn mening. Als TS onder de 18 is zou ik er wel over nadenken en ff nakijken hoelang je zwanger bent.

Ze heeft het totaal niet over abortus, dus ik snap niet hoezo wij het daar nu over gaan hebben? Zij heeft met geen woord gerept over het wel of niet houden van het kindje, dus daar hoeven we het helemaal niet over te hebben wat wij daarvan vinden! Sorry, ik vind dit echt belachelijk. Zij wil hulp vanwege haar (ex)vriend, en mensen gaan haar even vertellen dat abortus een optie is? Totaal niet waar zij om heeft gevraagd.

TS: Ik zou die jongen vergeten. Ik snap dat het moeilijk is, je bent zwanger en wilt dit samen doen. Het feit dat hij jou geslagen heeft en zelf zegt niet verder te willen, is alleen al duidelijk genoeg. Ik hoop dat je steun aan je omgeving hebt, en dat zij jou zullen helpen. Maar er waren al problemen in de relatie, het zit duidelijk niet goed, en dit kindje zal daar absoluut niet de oplossing voor zijn.

Zwangerschap is geen reden om bij elkaar te blijven.
Jullie gaan alleen maar meer ruzie krijgen en daar word jouw kindje de pineut van. Ja JOUW!
Hij mag dan wel zijn dna in het kindje hebben zitten, maar dat maakt hem nog geen vader, want hij wilt die responsibility dus niet.

Ik vind dat t beter is zo en focus je op je zwangerschap indd. Kop op meid! Je bent een kanjer :hugs: