ik ben zwanger en me vriend wil niet verder

Ik en sinds 15 weken zwanger we waren heel gelukkig met elkaar en wilde er vol voor gaan. We hadden veel problemen in onze relatie maar mijn zwangerschap maakte het beter

Tot 3 wk geleden we pasten op het huis van een vriendin van mij. We hadden hele erge ruzie gekregen en hij gaf me een klap op me oog waardoor die die direct blauw werd. Hij schrok hier heel erg van. De volgende dag moest ij er ook heel erg om huilen.

Onze relatie ging goed tot 2 wk geleden een oude vriend van mij stond op de stoep en heeft gezegd dat mijn vriend aan zichzelf moet werken met pijn in me hart ben ik bijhem weggegaan

Ik wilde hem de rust gunnen maar ik kon het nu nu 2 wk later zeg hij dat die niet meer met me verder wil en een ander leuk vind. Ik ben zwanger van hem en wil hem echt niet kwijt.

Weten jullie misschien hoe ik dit op kan lossen ? Ik denk namelijk dat hij liegt en helemaal geen ander heeft. Ik ben ten einde raad

Een zwangerschap lost relatieproblemen nooit op.
Ik zal als ik jouw was je volledig richten op je zwangerschap.

meid jij hebt echt een serieus probleem… Ik moet wel even zeggen dat jouw (ex) vriendje een echte eikel is hoor… je laat je vriendin niet achter met een kind in haar buik. Hij is tenslotte de vader en dat kind heeft zijn vader nodig. Zijn er geen andere dingen waar hij mee zit? Is hij misschien bang dat alles te snel gaat? een kind is namelijk iets heel serieus. Daarbij meid: LAAT JE NOOIT SLAAN DOOR EEN JONGEN! Ik zou hem een flinke dreun in zijn zak verkocht hebben… Waar gaan / gingen jullie ruzies eigenlijk over? probeer achter de oorzaak te komen en daar iets aan te doen.

Praat er met familie of je beste vriendinnen over. Wat zeggen je ouders of andere naaste familie hiervan? Je hebt hun steun en hulp nodig!

Succes!

Ik vind niet dat hij bij je moet blijven omdat je een kind van hem krijgt. Als hij dat niet wil dan wil hij het niet en dat is zijn eigen keus. Wel is het een eikel omdat hij je heeft geslagen en zo’n iemand moet je niet bij de opvoeding van je kind willen hebben.

Stress is heel slecht voor je kindje, dus probeer zo veel mogelijk
leuke, ontspannende dingen te doen, ook al is dat erg moeilijk.

Wanneer jongens/mannen het uitmaken moet je ze zo veel mogelijk
met rust laten. Wanhopig smeken om ze terug te laten komen werkt
vaak averechts heb ik mij laten vertellen.

Heel veel sterkte!

Ookal heeft hij geen ander, denk eens na of je überhaupt samen wil zijn met iemand die jou een blauw oog slaat en blijkbaar niet hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem. Dit klinkt niet als een gezonde relatie, en een zwangerschap lost relatieproblemen inderdaad nooit op. Als je nu al geen stabiele relatie hebt, hoe wil je dan later ooit een stabiel en liefdevol gezin vormen voor het kind? Welke beslissing je nu ook maakt, het zal altijd moeilijk zijn, maar bedenk vooral wat beter is voor jou en het kind, ook op lange termijn. Succes en sterkte in ieder geval!

(je bent trouwens via je naam heel makkelijk te achterhalen, ik weet niet of dit de bedoeling is?)

Heftig… Hij slaat je een blauw oog en wilt niet meer verder omdat hij een ander leuk vindt.

Terwijl hij juist nu voor jou moet zijn!
Ik zou nu alleen richten op je kindje en steun zoeken bij je ouders/vriendinnen. Sterkte!

Mag ik even me uiten? Wat een klotevriendje heb je. Sorry hoor, maar hij mag je geen blauw oog slaan! Sws mag hij je niet mishandelen.

Wil je je kind wel houden? Je kan altijd voor abortus kiezen tenzij je dit echt niet wilt. Ik zou indd ook steun bij je ouders en vriendinnen zoeken.

BTW: Hoe oud ben je? Want als je 18- bent, zou ik je kind laten verwijderen … Anders krijg je van die stomme reacties op school enzo

wat een vriend :flushed:
ik zou niet veder gaan met hem hij is slecht bezig

hij hoort voor je te zijn,ik snap hem niet hoor
hij is niet waard hoor je moet veder zonder hem

hij is het gewoon weg niet waard duidelijk

Oke dit klinkt echt hard maar ik zou geen kind willen van zo’n persoon. Bah echt walgelijk hoe hij doet.

Een kind lost nooit relatieproblemen op maar ik neem toch aan dat je dat zelf ook wel beseft. Ik zou je vooral gaan richten op je zwangerschap want stress is echt een groot risicofactor voor je baby.

Hebben jullie ook ouders? Wat zeggen die ervan?

WOW. Dit vind ik de meest belachelijke reden ooit om een kind ‘te laten verwijderen’.

Ik was het met je eens, totdat ik het laatste stukje las. Belachelijk.

Jezus wat een walgelijke vriend. Misschien een keertje goed praten om een oplossing te vinden, want hij kan je niet zomaar laten zitten als je zwanger bent.

Ja dat is ook echt vet belangrijk enzo in deze situatie.

huh

ahum what the fuck? oke

In deze situatie vind ik abortus echt geen optie.