Ik ben zooooo verliefd!

Na heel lang ben ik eindelijk weer verliefd! Ik ben nooit echt over m’n ex gekomen, vooral omdat we allebei heel veel van elkaar houden en hij hier af & toe nog komt, maar eindelijk ben ik opnieuw verliefd! Ik kan aan niemand anders meer denken, en gelukkig is het ook wederzijds! Ben de hele middag bij hem geweest en het was zooo geweldig! Ook hebben we vandaag voor de eerste keer gezoend en verder gegaan (we daten al een poosje) en hij vroeg de hele tijd wat ik fijn vind en aaaah ik heb nog nooit zo’n lieve jongen ontmoet.

Sorry voor dit hele gebeuren, maar ik moest het even kwijt! Dus ladies, hebben jullie op het moment geen vriendje of kom je niet over je ex heen: het komt dus echt goed! :slightly_smiling_face:

Eh, okee?

:yawning_face:

leuk :slightly_smiling_face:

Schattig maareh Girlscene heeft een eigen ‘‘Lucht-je-hart-over-hem’’… *zie helemaal bovenaan bij Liefde&Boys

Haha sorry!

leuk idd!
Die laatste zin: <3

Jaaa zoveel mensen hebben dat aan mij verteld, maar ik dacht echt dat het niet anders zou worden haha, dus wel! :slightly_smiling_face:

Maak niet uit :slightly_smiling_face: het is echt lief en je mag gerust je hart luchten (:"daar gaat niemand dood aan

Hihi! :heart:

Awe, ik ben blij voor je! (ookal ken ik je niet :stuck_out_tongue:)

Dat veel mensen aan je verteld hebben dat je niet over je ex heen kwam en een andere jongen tegenkomt?
Ik kan me ook echt níet voorstellen dat ik ook een jongen tegenkom die mij óok leuk vind, maargoed however :stuck_out_tongue:
ik ben nog steeds blij voor je :grinning:

Ik ben super blij voor je!
Gebeurde dit maar bij een soort van ex van mij. We hebben officieel niks gehad maar het voelt als een soort van ex, aangezien we de hele tijd bijna hadden en we superveel dingen deden samen.

ahw, wat leuk voor je(:

Ik denk dat er ook ergens een super lieve jongen voor jou rondloopt! Vast wel ergens… Hihi <3

Wauw oke fijn voor je, maar niet iedereen heeft het zo geweldig, ik heb nog nooit een vriendje gehad en ben gedumpt op Valentijnsdag. Leuk hoor…

Ps sorry dat ik overkom als een chagrijn, ik ben gewoon zo boos ( jaloers.) dat iedereen in mijn omgeving wel liefde vind en ik niet…

Die begrijp ik even niet :’).

uh…bedankt dit wist ik al

^Ik vroeg hem op Valentijnsdag maar hij zei nee… Lang geleden.