Ik ben zo verliefd

Hey!
ik ben 12 jaar en zit nu in 1 gymnasium.
Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas.
hij is zo leuk! En lief en grappig. Hij kijkt zo lief en hij glimlacht zo onweerstaanbaar!
ik durf niets te vragen en als ik bij hem in de buurt ben word ik helemaal rood.
ook met gym botste ik tegen hem aan en we werden allebij knalrood!
mijn vriendinnen weten het al en we sturen dehele tijd fotos van hem naar elkaar.
zij naar mij en ik naar hun. (Ze vinden hen niet leuk)
ik prbeer heel vaak een gesprekje aan te knopen maar als een van zijn vrienden er bij komt valt hij stil.
ook kijk in vaak naar hem. Soms kijkt hij terug en dan glimlacht hijheel lief!
wat moet ik doen?? Soms doet hij echt heel lief en dan maakt hij oogcontact. En soms ziet
Hij me niet eens.

Vragen of hij een keer wat leuks wil gaan doen samen.

Btw… je username, ik moest lachen :")

Inderdaad vragen of hij een keer iets leuks wil gaan doen. Als je dat niet in het echt durft te vragen kan je het ook via facebook doen of whatsapp als je dat hebt, is misschien iets minder eng. Dan kan je ook niet door zijn vrienden gestoord worden.

Mijn ene vriendin noemt we altijd swaggie en de andere zegt heel vaak: swaggelisious

Wat zou ik dan moeten doen?

OT: Begin anders gewoon met whatsappen dan kunnen zijn vrienden er niet bij komen en stopt het gesprek ook minder snel. Als je dan een tijdjes whatsappt is het minder eng om te vragen of hij samen wat wil doen en weet je beter wat hij leuk vind.

Uuhm… Wat bedoel je in dit geval met die smiley :flushed:

Huiswerk maken! Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb! Ik sta vrij slecht voor wiskunde
En hij daar heel goed in! Bedankt!!

Denk dat ze je naam grappig vindt.
Ook niet echt een alledaagse naam

Dankje!

‘Swaggieswaggelious’, waar gaat de wereld heen. :")

OT: Gewoon vragen of hij iets leuks wilt doen inderdaad, heb je zijn nummer/whatsapp? Dan kunnen jullie daar gewoon praten.

Of voeg hem toe op Facebook!

Al geprobeerd maar hij zit er nooit op… Ik heb wel zijn schoolmail (we werken met ipads dus leest hij het
Zowat vaker dan watsapp)

Dan zou ik hem mailen.

Huh, had je hier al een topic over gemaakt want dit komt me heeel bekent voor

Dan zou ik hem inderdaad mailen

Whatsappen? :grinning:

Ja op een ander forum

Hahah, ik meende het hoor. :grinning_face_with_smiling_eyes:

^ ik werd een x verkering gevraagd via de schoolmail -.- dat was wel en grote afknapper :cold_sweat: