ik ben zo verliefd! help me!

heeii iedereen!
ik heb hulp nodig want ik ben al een heletijd smoor verliefd op een jongen uit mijn klas, maar ik ben een verlegen meisje en durf hem gewoon echt echt echt niet te vragen! :flushed:
en ik wil er ook achter komen of hij mij ook leuk vind, want ik kijk de laatste tijd heel veel naar hem en sinds dien kijkt hij ook vaak naar mij.
ik heb ook al wel wat mee gemaakt wat misschien een teken zou kunnen zijn van verliefdheid maar ik weet het niet zeker :

1. ik leunde tegen de vensterbank aan met de rug naar het raam en m’n handen op de vensterbank, hij kwam er aan lopen en toen die mij zag liep die sneller en kwam naast me staan. hij zette zijn handen ook op de vensterbank maar ‘‘toevallig en prongeluk’’ op die van mij dat duurde 5 seconden en toen haalde die ze dr vanaf maar hij zette zijn handen wel TEGEN mijn handen aan en kwam iets dichter tegen me aan staan.

zou die me leuk vinden??? ik hoop het zoooo erg!! :flushed: :flushed:
ik ben nog nooit zo verliefd geweest.
HELP MEEEE!!! :wink:

i know that feeling bro!

Maar een manier om daar achter te komen en dat is op een date te gaan of het
hem te vragen!!

Ik zou een smsje sturen van: zin om een x samen naar de bios te gaan? :stuck_out_tongue:

:bowing_man: dankjee wel alvast!
ik praat trouwens (bijna) nooit met hem en hij is wel een ‘‘populair’’ type in de klas, dus ik ben ook zo bang om afgewezen te worden
nog meer tips? :flushed:

xx

Jaa neem wat initiatief… Niet geschoten is altijd mis toch? :grinning: :flushed:

Oogcontact maken, als hij kijkt… 1 seconde aan kijken en dan wegkijken,
dan heb je zijn aandacht :stuck_out_tongue: haha

haha jaa idd! :grinning: ik kijk vaak naar hem en mijn vriendin hebben bedacht dat ik het steeds meer opbouw dus ik begin nu een beetje te lachen als hij kijkt :slightly_smiling_face:
ik hoop dat het komt!!! :grinning:

wat misschien ook een teken van verliefdheid is :
ik zei op twitter : ‘‘ik ben ziekk :frowning_face: #ikwilnietziekzijn #ikwiljouzien!’’’ en hij twitterde mij terug van : ‘‘kom je naar school??’’

zo van; neee ik wil niet dat je ziek bent toch?? of denk ik dat verkeerd?

iemand nog tipss? :grinning:

Misschien kunnen ze je hier helpen.
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

dankjewel!!

Iemandd nog meer?? xd :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:

ik heb trouwens al de eerste stap gezet!! met hem proberen te praten via whatsapp! :grinning: het is al gelukt :slightly_smiling_face: en laatst hadden we een voetbal dvd gratis gekregen en wij houden allemaal thuis niet heel erg van voetbal dus heb ik mijn moed bij elkaar verzameld en heb aan hem gevraagt of die hem wilde hebben, en ja dat wou die ! hij was er zelfs heel blij mee :grinning: