Ik ben zo jaloers?

SMACK 'EM!

Nou ik vind het echt niet normaal dit. Ook niet als grap ik zou het iig niet pikken (A) Confronteer hem hiermee, en dat meisje gaat toch niet voor niks naar z’n voetbal kyken lijkt me… pffff

En terecht dat je jaloers zou zijn/bent
Dat zou ik ook worden als mijn vriend het deed. Confronteer hem hiermee, en zeg gewoon dat je dat niet pikt! ook al is het een 1 of ander lame grapje!

En hoe is het nu?

idd! wil ik ook weten.
en even over het onderwerp zelf; ik zou het niet accepteren, ookal is hij misschien makkelijk, het ‘kwetst’ jou om het zo maar te zeggen.

Je verhaal doet me denken aan een msn gesprek van mezelf met een jongen terwijl ik een vriend had. Hij begon met grapjes te maken over dat we samen een hotelkamer moesten huren en daar samen een spannende nacht doorbrengen en ik ging er wel wat mee in, ik vond het wel grappig. Maar hij ging er ook zo over door en leek soms zelfs best serieus te worden (ook al ontkende hij dat wel toen ik dat opmerkte) en toen heb ik uiteindelijk ook gezegd dat ik wou stoppen om hier grapjes over te maken want ik vond het al niet meer zo grappig en ik voelde me eigenlijk ook wel al een beetje schuldig. Ik zou het ook niet graag hebben als ik ontdekte dat mijn vriend zo’n gesprekken voerden met meisjes, dus ik had spijt dat ik dat dan wel had gedaan. Je vriend zal waarschijnlijk ook denken dit is gewoon grappig en onschuldig, er is niks mis mee maar ik snap zeker wel dat het voor jou niet leuk is om dat te lezen, maak hem dat duidelijk zonder er meteen een heel drama van te maken.
Ik ben ook wel eens benieuwd hoe het nu zit…

Nee, dit zou ik ook niet pikken.
Maar je moet wel duidelijk maken dat je niet wil dat hij dat nog eens doet. Dat je je daar niet fijn bij voelt. Dat begrijpt hij vast wel. Niet boos worden dus, want hij ziet het blijkbaar niet zo serieus als jij het ziet. Dan wordt hij vast geirriteerd als je er boos om wordt.

ik zou der gewoon wat van zeggen ik had dat ook met me vriend hij bedoelde dat ook niet serieus(was wel eve minder als dit hoor was meer van als t uit is dan kunnen wij weer wat krijgen enzow tegen zen ex ook niet leuk)
maargoed had het gezegt en hij vond t slecht dat ik had gekeken in zijn geschiedenis maar uiteindelijk heeft t wel geholpe eerst was ik heel jarloers volgens em en sloeg het nergens op enzo maar uiteindelijk snapte hij het wel ik had het namelijk omgedraaid had gezegt stel je nou even voor dat jij mij bent dan vind je het tog ook niet leuk.

en het hele verhaal omgedraaid en toen snapte hij het wel!

Als je jaloers bent…
ligt dat niet aan jou, maar aan hoe hij doet (en waarschijnlijk diep omdat je hem niet 100 procent vertrouwt…)

Dit komt me zoo bekend voor! :frowning_face: Had net zoiets met m’n vriend & nu hebben we ruzie en weet hij niet of die verder wil :cry: Omdat ik hem niet vertrouw volgens hem… Vindt je het gek?! Ik was ook zoo jaloers om zulke dingen, dus er goed over gepraat maar toch hield hij er niet mee op… Wil hem echt niet kwijt! Als jongens zich ook eens in ons zouden verplaatsen!

Weet je al hoe 't allemaal zit? Hopelijk niets om je druk over te maken!

volgens mij gaat zij daar dus helemaal heen omdat zij hem wel leuk vindt.
maar of hij haar ook leuk vind is natuurlijk de vraag (:
want als je zegt dat hij best serieus is enzo lijkt me dat het voor hem
een soort spelletje is.

Confronteer hem ermee, en laat weten dat je dit echt te ver vind gaan.
En zeg als er nog zoiets gebeurd dat je het uitmaakt.
Ik zou tegen hem zeggen dat hij haar moet verwijderen van msn en haar telefoonnummer moet wissen enzovoorts…

Sjesus, ik vind je vriend best een eikel, dat hy zo met een ander meisje praat terwyl hy jou heeft. Ok, je weet niet of het serieus bedoeld is, maar ik kan me voorstellen dat dit hard voor je aankomt, ook als het niet serieus bedoeld was. Ikzelf heb ook zoiets meegemaakt (ong een jaar geleden), en naja, ik trek me dat heel erg aan. Heb het er toevallig dit weekend pas echt over gehad (ja, na een jaar *-)). En ik ben bly dat ik dat heb gedaan, want voor my is het nu gelukkig een hele opluchting, hoewel ik er toch nog écht kwaad over ben. Maar ik raad het je aan, praat er met hem over. Weet waar je staat. Dat is beter dan dat je je er altyd druk om maakt.

Ik ben het dus ook eens met likexlove. Als het voor hem een grap was, kan het zyn dat hy jou niet serieus neemt en dat hy vaker zo met meisjes praat. Ik wil je niet bang maken ofzo, maar dan moet je hem idd duidelyk maken dat je niet wil dat hy ooit nog zo met een ander meisje praat. Want anders is hy jou echt niet waard!

[i]wooow, heavy!
Dat is echt niet grappig!
Zou ik ook gek worden van jaloezie, !
Nouja , je hebt 2 opties. of je geeft hem er van langs , xD
of je stapt op dat meisje af, erover praten, ik zou het iig echt niet pikken, en al helemaal niet dat dat meisje ook nog zo mee gaat doen, ze was een vriendin? nou leuke vriendin dan!

Succes, xxxx[/i]

Vreemd…praat er met hem over

nou, dan heb ik ook nog wel wat:

wij kwamen bij in elkaar in de klas,
het klikte gelijk!
goeie vrienden.

nu vriendje,
in de zelfde klas.
en volgens mij is tie best jaloers,

ja sorry hoor,
mag ik een goede vriend hebbben??

[i]Oh sorry heeele late reactie. haha
Naja ik ben er laatst pas over begonnen… hij zei dat het gewoon niks was, niet serieus. (ikgeloof hem, want hij doet echt noooit zo tegen meisjes, ook niet tegen mij toen hij me leuk vond voordat we wat kregen, 2 maanden lang)

En ik vind het ook helemaal niet erg meer… Beetje ‘raar’ misschien maar ik denk echt; ja boeiend…
Met uitgaan zag hij trouwens een meisje uit mn klas (wel een andere dan net die berichtjes van hyves) die hij een paar jaar niet meer gezien had.
Toen stuurde hij n smsje, waarom kwam je niet even praten dan?
Smste ze terug: Ja Valerie was bij je, ik weet niet of je dat goed zou vinden.
Hij smste: Val is echt niet zo’n triest persoon die het erg vind als ik met een meisje praat hoor[/i]
haha dat vond ik wel leuk, dat hij zo over me denkt. (doe ik idd niet moeilijk over)