ik ben zo dom geweest

heey, ik ben heel dom geweest…
Ik had zegmaar een vriendje (R noem ik hem maar even) we hadden niet officieel iets. Maar we zoenden wel geregeld, en spraken wel eens met elkaar af enzo.
Ik vond hem heel leuk, en hij mij ook (dat zij die). Ik was zelfs verliefd!
Maar hij liet op een gegeven moment niet veel meer van zich horen, en elke keer als we gingen afspreken zij hij weer af. (met een smoesje zoals: ik ben ziek)
Nou ging ik vorige week naar dezelfde discotheek als hem, en daar heb ik met een andere jongen gezoend. En dat heeft hij dus gezien, want het gebeurde voor zijn neus!
Ik had ook al wat alcohol op, maar dat is natuurlijk nooit een smoes!
En nu het probleem: Die jongen waar ik mee heb gezoend vorige week vind mij heel leuk, en ik hem ook wel. Maar ik wil niks met hem.
Ik wil R terug!! Sinds ik met die andere jongen ben geweest besef ik ineens hoe leuk ik hem eigelijk vind. En ik heb er gewoon een paar nachten niet van kunnen slapeen.
Ik heb niet meer met hem gepraat , alleen later op die avond in de discotheek vroeg hij nog wel hoe het met mij ging enzo.
Maar wat moet ik nu doen, iemand tips hoe ik het goed kan maken?
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is, anders sorry!
En ik weet dat ik heel dom ben geweest *zuchtt.
xxx

vragen of hij een keer wil afspreken zodat je alles uit kan leggen ofzo, of gewoon een keer als je hem ziet zeggen dat je nog steeds wat voor hem voelt. hij kan dit ook niet ruiken en denkt waarschijnlijk dat je m niet meer leuk vind omdat je met die ander hebt gezoend…

gewoon erover praten met die jongen en zeggen dat je echt voor hem wil gaan!

Vragen of hij er met je over wil praten en het dan uitleggen.

Ja, dat is dom.
Je kan nog met hem praten en vertellen hoe je er over voelt. En hopen dat hij zo gek op je is dat hij je terug neemt.

Ik weet het niet maar dat hij nog vraagt hoe het met je gaat, is raar.
Als hij echt geïnteresserd was, zou hij ràzend zijn.

zo dom is het niet hoor… als R niets meer van zich laat horen en jij je ‘in de steek gelaten voel’ (om te overdrijven) mag je toch gerust verdergaan?
Het was natuurlijk niet zo leuk voor hem maar dan had hij iets moeten laten weten zou ik denken…

volgens mij is R helemaal niet zo geïntereseerd in jou als jij in hem bent. hij vond je waarschijnlijk gewoon leuk voor even. gewoon om mee te zoenen en om iemand achter de rug te hebben als hij weer zin had in intimiteit. waarschijnlijk werd het hem allemaal wat te benauwd en ging hij steeds smoesjes bedenken. nu hij jou ook nog eens heeft zien zoenen met een ander denk ik dat hij nu al helemaal over “jou heen is”. laat die jongen gaan, wanneer hij je echt net zo leuk vond als jij hem leuk vind bedacht hij steeds wel geen smoesjes en had hij er wel wat van gezegt dat je met een ander had gezoend.

Spreek nog een keer met R af. Zeg hem dat je iets belangrijks te zeggen/te vragen hebt. Als hij weer een smoes bedenkt, is hij just not that into you. Maar als hij dus wel met je wil afspreken, moet je hem gewoon vertellen wat er gebeurd is, en dat je merkt dat hij de laatste tijd minder aandacht aan je besteed. Vraag hem of hij nog wel iets met je wilt, als dat zo is kan je hem een kans geven, als dat niet zo is: vergeet hem! Vertel dan ook eerlijk tegen die jongen uit de discotheek wat je hebt beslist, of je voor hem kiest of niet.

persoonlijk zou ik die ‘R’ laten gaan.
Want ondanks dat jij hebt gezoend met een ander (wat niet erg is want jullie hadden toch niks) Hij heeft daarvoor steeds alles afgezegd en daar zou ik pissig om zijn:)!
Maar als je hem echt zo leuk vindt, kun je misschien toch nog is met hem afspreken?