Ik ben zijn geheim.. Help, wat moet ik doen?!

Dus, ik flirt al een tijdje met een boy, hij is erg populair en daar ken ik hem eigenlijk dus van… Ik ben zelf niet echt “populair” dus hij zou me toch nooit zien zitten… Een paar dagen geleden beon hij opeens tegen me te praten op whatsapp. Ik wist niet hoe hij aan mijn nummer kwam maar het was een fijn gesprek, hij zei dat ik perfect was en mooi, maar hij zei ook dat het beter was als ik het ten niemand zeg. De avond daarna hadden we een bbq en vroeg ik wat voor jongen het was aan mijn vriendinnen, hun zeiden dat hij aardig is maar dat je wel moet oppassen wanr hij is een player en hij praat altijd met heel veel meisjes te gelijk… Als hij met zijn vrienden is dan doet hij alsof hij je niet kent, zeiden ze…

Ik geloofde hun niet dus de afgelopem dagem heb ik hele nachten met hem gepraat op whatsapp, hij zegt dat hij heel veel van me houd enzo en nu wil hij afspreken met me, hij wil met me zoenen enz zegt hij, ik vind hem echt leuk maar ik wil niet z’n geheim zijn… Hij zeg ook de hele tijd van, ja wel het gesprek verwideren en tegen niemand zeggen dus het kan wel kloppen…

WAT MOET IK DOEN MET DEZE GAST…

HELEMAAL NIKS

Misschien eens vragen waarom hij überhaupt wil dat niemand van je weet? Ik vind het inderdaad nogal raar gedrag. Zou dus ook niet zo gauw met hem afspreken en goed nadenken wat je met hem wil, het zou rot zijn als je straks gebruikt wordt en hij geen gevoelens voor jou blijkt te hebben, wat wel mijn eerste gedachte is na het lezen van je topic.

Gewoon kappen. Deze jongen is en wil niks

Ik heb pas net een acc dus ik weet niet goed hoe het werkt maar ik zal het aan hem vragen… En anders dan kap ik wel, dankjewel iedereen xx

Dumpen want hij heeft dit vast tegen nog 345665432 meisjes gezegd, tegelijkertijd.

Ik had trouwens 2 dagen geleden gezegdd dat ik had gehoord dat hij tegen andere meisjes ook zo praatte, toen zei hij dat het onzin was en dat hij helemaal voor mij gaat… !!!

Dat is makkelijk zeggen… Dat zegt ie ook tegen iedereen waarschijnlijk. Dat soort jongens weten precies wat ze moeten zeggen, maar menen er vaak niets van.

Okay ik ben er dus net achter gekomen dat hij ook zo praat tegen een van mijn beste vriendinnen, die heeft een bf dus das echt erg… Ik ga m dumpen, bedankt iedereenxx :sob::muscle:

Wat een idioot is dat zeg :’)
Hoe dan ook, als hij je leuk had gevonden zou hij het niet geheim willen houden!
Laten gaan dus!!

Zonder jullie had ik denk naar m toe gegaan, en dan was ik mischien wel gebruikt geweest…

:grinning:

Ben ik de enige die dit een beetje op de serie Awkward vindt lijken?:wink:

Je moet hem niet geheim laten zijn, je kunt als je hem weer spreekt altijd vragen waarom het geheim moet, maar waarschijnlijk komt hij dan met een domme smoes.

Samengevat: Laat je niet verleiden door deze gast, het klinkt alsof hij niet echt te vertrouwen is, je verdient wel beter!

x

Ik vraag het hem wel vandaag ik zal wel zeggen wat hij zei, hij is nu voetballen dus vanavond waarscheinlijk pas xx

Hij wil gewoon aan zijn trekken komen, een jongen hoort je niet geheim te houden. of jullie willen het allebei geheim houden om een reden.
Als je hoort dat hij een player is en met veel praten, gelijk wegsturen :slightly_smiling_face:

Laten gaan die jongen, het klint heel hard, maar volgens mij speelt hij met je. Hij gaat je waarschijnlijk eerst helemaal speciaal laten voelen en vervolgens laat hij je doodhard vallen…

Lol, hij houdt van je, terwijl jullie nog maar een paar dagen whatsappen :’)
En verder, waarom zou hij je in hemelsnaam geheim willen houden, wat een lul zeg…

Ik snap wat je bedoeld! Alleen deze situatie valt dan nog wel mee, ik heb ook een situatie gehad dat ik iemands geheim was en dat was zo kenmerkend gelijk dat ik Awkward zo zou kunnen hebben geschreven. :’)

Maar meid, afkappen. Meer kan ik niet zeggen, je bespaard jezelf een hoop gedoe.