Dus, ik flirt al een tijdje met een boy, hij is erg populair en daar ken ik hem eigenlijk dus van… Ik ben zelf niet echt “populair” dus hij zou me toch nooit zien zitten… Een paar dagen geleden beon hij opeens tegen me te praten op whatsapp. Ik wist niet hoe hij aan mijn nummer kwam maar het was een fijn gesprek, hij zei dat ik perfect was en mooi, maar hij zei ook dat het beter was als ik het ten niemand zeg. De avond daarna hadden we een bbq en vroeg ik wat voor jongen het was aan mijn vriendinnen, hun zeiden dat hij aardig is maar dat je wel moet oppassen wanr hij is een player en hij praat altijd met heel veel meisjes te gelijk… Als hij met zijn vrienden is dan doet hij alsof hij je niet kent, zeiden ze…
Ik geloofde hun niet dus de afgelopem dagem heb ik hele nachten met hem gepraat op whatsapp, hij zegt dat hij heel veel van me houd enzo en nu wil hij afspreken met me, hij wil met me zoenen enz zegt hij, ik vind hem echt leuk maar ik wil niet z’n geheim zijn… Hij zeg ook de hele tijd van, ja wel het gesprek verwideren en tegen niemand zeggen dus het kan wel kloppen…
WAT MOET IK DOEN MET DEZE GAST…