ik ben wanhopig.

ik begon ongeveer tien maanden geleden een jongen leuk te vinden, ik heb hem een beetje leren kennen en het laatste weekend van de zomervakantie heb ik uiteindelijk toch nog met hem gezoend.
een paar dagen erna heeft hij mij verteld dat hij niets vast wil, ik vond het op zich wel jammer, maar ik had er niet echt moeite mee.
maar ik kan niet over hem heen komen. vandaag kwam ik hem tegen op school, dus dan zeg ik gewoon hoi, en als hij dan ook hoi terugzegt, krijg ik gewoon nog steeds vlinders in mijn buik. dat is toch niet normaal?

Dat is heel normaal! :slightly_smiling_face:
Blijf gewoon vrienden met hem, en ga lekker uit met vriendinnen, hij wilt geen vaste relaties, dan moet je ook niet pushen zegmaar, anders wilt hij misschien in een keer, of heel even, en dan maakt hij het uit & dan ben je nog wanhopiger denk ik.

Gewoon doorzoeken :slightly_smiling_face:

ja als ik jou was zou ik een tijdje wachten, en het dan misschien nog een keer proberen, voorzichtig. maar maak je niet al te druk en heb gewoon lol met je vriendinnen. als hij écht niet wil dan zijn er vast wel andere leuke jongens, toch?

hmpf. herkenbaar.
ik geef geen tips want ben zelf een disaster in de liefde.
maar ik wens je wel succes!

als hij geen relatie met je wilt, zit er niets anders op dan door te zoeken naar iemand die dit wel weet. en wie weet, misschien als jullie elkaar later nog eens tegen komen dat hij er wel aan toe is.

dat is idd niet erg hoor, je kunt hem niet zomaar even vergeten.