Ik ben waarschijnlijk verkracht en weet niet wat ik moet doen help alstjeblieft

Als het nog niet te lang geleden is, kun je naar de dokter gaan en laten controleren, die kunnen zien als het niet te lang geleden is of je seks hebt gehad, als dat zo is weet je dat hij je heeft verkracht en kun je aangifte doen :slightly_smiling_face:

veel succes! en zeker aan je ouders vertellen

Ik kan dit echt niet serieus nemen, sorry.

Maar oke, ik zou naar de dokter gaan als ik jou was en zeker je ouders informeren, sterkte!

Ik vind het verhaal redelijk ongeloofwaardig. Als ik met vrienden ga stappen laat ik deze nooit alleen en zij mij niet.

Mocht dit toch echt zijn, dan adviseer ik je toch om naar je ouders te gaan. Dit had je eigenlijk direct moeten doen omdat er waarschijnlijk volop DNA op je zat, maar ik ga ervanuit dat dit inmiddels dan wel verdwenen is.

Ja hahaha ik moest ook lachen.

Ts reageert ook niet echt meer

Ik ben hier nog niet zo lang maar ik begrijp dat er vaak trollen zijn?
Niemand gaat natuurlijk op zn eigen account zo’ n verhaal hier neerzetten dus doe je het op een anoniem account. Maar als iemand dat doet denkt iedereen dat ze een troll is, je kan dus nooit serieus genomen worden als je zo’ n dergelijk probleem hebt.

Sorry, dit moest er even uit haha

Meteen naar je ouders gaan meid! Zij kunnen je helpen. Ik begrijp dat het eng is maar daar moet je dan maar even doorheen. Dit moet je niet voor jezelf houden.

vind je het gek?

Ja dit dacht ik ook

Zegt ze niet, ze zegt onderbroek op haar knieën en pijn in haar vagina.

Maar goed, als dit serieus is: niet voor jezelf houden. Praat met iemand, het liefst je ouders of een vertrouwenspersoon of iets dergelijks. Wellicht is het ook beter om je na te laten kijken door een dokter, met het oog op zwangerschap en/of soa’s, verwondingen.

Aangifte doen. Je kunt alleen niks bewijzen, GHB is na 24 uur uit je bloed verdwenen.

Sorry meisjes maar wat als dit waar is? Succes met jullie geweten/karma.

Ik snap niet goed waarom mensen dit niet kunnen geloven. We leven niet in een sprookjeswereld, dit gebeurt vaker. Zulke reacties helpen haar niet echt te overtuigen om het haar ouders te vertellen.

Meid, praat er met iemand over. Een dokter, vertrouwenspersoon, jouw ouders, etc. Dat is het enige wat kan helpen. En spreek met je vriendinnen af dat jullie bij elkaar blijven tijdens het uitgaan.

Hij heeft er vast een GHB-Shake van gemaakt…
:beer: dat spul wordt tegenwoordig altijd aan vrienden gegeven.

Kan hier geen slotje op? :’)

Ik snap niet goed waarom er een slotje op zou moeten. Omdat iedereen hier er zo kinderachtig van overtuigd is weer een troll te hebben gespot? Deze dingen gebeuren veel vaker, hoe ongelooflijk het ook klinkt.

Jemig, het wordt echt met de dag kinderachtiger hier … Wat een rotreacties. Blij dat ík mijn verhaal hier niet gepost heb, allemaggies… :flushed:

Jeetje, bitches :").

Al die rotreacties… Zoek een leven en ga ook een hobby zoeken.

Ik zou indd met je ouders praten, zij alleen weten wat het beste voor jou is.
Voorderest veel stein zoeken bij vriendinnen.
Sterkte ! X :sob::muscle: