Ik ben waarschijnlijk verkracht en weet niet wat ik moet doen help alstjeblieft

ik was dus laatst gaan feesten met mijn vrienden en we hadden best wat op, er kwam een hele leuke gast naar me toe en bood mij een drankje aan, achteraf ben ik er achter gekomen dat hij iets in het drankje had gedaan. ik begon hartstikke misselijk te worden en wou buiten een luchtje scheppen, de jongen liep met me mee. we gingen eventjes lopen en kwamen uiteindelijk aan in park hij begon steeds meer aan me te zitten en ik vond het echt niet fijn!
uiteidenlijk ben ik flauw gevallen en werd ik wakker in de bosjes met mijn t-shirt half uit en mijn broek en onderbroek op mijn knieen ik mijn vagina deed hartstikke pijn en ik weet zeker dat die jongen mij heeft verkracht!!! ik durf niet naar mijn ouders te gaan en weet niet wat ik moet doen!
XOXO DESPARSATE GIRL

Dit, veel sterkte :hugs:

dankje wel allemaal, ik ga jullie advies zeker opvolgen! En dat ‘je bent lelek’ heeft een vriendin van me gedaan denk ik.

naar de politie gaan…

Bedankt!

Twijfelgeval.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/lesbisch-287502.0.html

En dat antwoordt in dat artikel is gewoon waardeloos
Leuke vriendin heb jij zeg die dat doet.
:hammer:

Ik geloof dat je gelijk hebt.

ja idd wel een beetje raar

DESPARSATE GIRL??

Is het zo moeilijk om gewoon normaal advies te geven? Wat als ze een troll is? Dan heb je je best gedaan. Maar als het geen troll is en je reageert zo op een heel heftig verhaal, is dat echt wel kut. Dan reageer ik liever serieus.

Ik zou, als ik jou was, het zeker aan je ouders vertellen en een klacht indienen. (Al is het tegen een onbekende, maar misschien weten jij en je vriendin nog hoe hij eruit ziet?) Misschien helpt het ook om naar een psycholoog te gaan om erover te praten.

ja ik ga al naar een psycholoog en bedankt dat je voor me opkomt ik ben zeker geen troll!

Eh… misschien kun je beter je voor en achternaam niet als username gebruiken alsje zo’n heftig verhaal hier post?

Heb je wel de morning after pil genomen (tenzij je aan de pil bent natuurlijk)? Ik snap dat dat niet het eerste is waar je aan denkt dan, maar een zwangerschap zit je ook niet op te wachten denk ik.
Verder heb ik niks toe te voegen aan het advies dat al is gegeven.

Als het haar echte naam al is.

Inderdaad, heb wel eens eerder dat tegen iemand anders gezegd en die zei toen dat dat niet haar echte naam was.

ik snap je verhaal niet, je knieën in je vagina?

HAHAHA ga stuk !