Ik ben vreemdgegaan

Ik ben in een ver verleden ook vreemdgegaan en het is wel echt een teken dat je over je relatie na moet gaan denken want als je echt van iemand houdt, ga je niet vreemd (ik kwam erachter dat ik die andere jongen leuk vond).

Dus ik zou het hem vertellen en goed nadenken waarom je het gedaan hebt.

Ja ik ook. En TS geeft ook nog aan dat het niet zomaar een random jongen is geweest, wat het geheel waarschijnlijk nog pijnlijker maakt.

Je moet het hem vertellen. Er is echt gewoon geen andere optie.
Als je niet de ballen hebt hem dit te vertellen dan had je het niet moeten doen.

En misschien eens diep na denken over je relatie.
Ik had 2,5 jaar een relatie (Die al wel duidelijk tegen zijn einde begon te lopen) en kwam toen opeens weer een jongen tegen waar ik in een ver verleden iets mee gehad had. Ik ben niet zo zeer vreemd gegaan, maar wel een paar keer met hem naar de stad gegaan zonder dat mijn vriend (nu ex) dat wist. En hoe meer ik er over na dacht hoe duidelijker het werd dat ik die ‘‘nieuwe’’ jongen eigenlijk veel leuker vond dan de jongen waarmee ik in een relatie zat.

Dus het moraal van dit verhaal is eigenlijk… Vertel het eerlijk en neem even de tijd om voor je zelf rustig na te denken hoe je je voelt.

Ik ging ook vreemd toen het niet zo lekker meer liep met mijn relatie. Ik heb er toen zelf direct een punt achter gezet aangezien ik vind als je echt van iemand houdt ga je niet vreemd. Dus er zit niks anders op dan het gewoon te vertellen

best ego dat je zegt dat je hem niet kwijt wilt maar wel vreemd gaat. je moet het vertellen en als hij het dan uitmaakt heb je het aan jezelf te danken. als hij je nog een kans wilt geven mag je van geluk spreken. beter verpest je het dan ook niet meer.

Het feit dat je bent vreemdgegaan, geeft dat niet misschien een beetje aan dat je, diep vanbinnen, iets minder snakt naar je vriend? Onbewust ofzo?

Het is heel moeilijk maar opbiechten is beter dan niks zeggen. Anders komt hij er waarschijnlijk toch wel achter via iemand anders en wordt hij nog bozer omdat JIJ het hem zelf niet meteen heb verteld

Vind het een beetje raar dat je hier nu zo ‘zielig’ doet. Over wil hem niet kwijt, voel me zo hopeloos etc. Had je maar inderdaad eerder over na moeten denken. De enige waar ik nu medeleiden mee heb is je vriend, hoe bot het ook over komt…