Ik ben verslaafd aan KRIJT.

Ik ben verslaafd aan krijt. Ik heb dit al sinds kleins af aan. Het begon met het verlangen naar krijt. Op een dat besloot ik gewoon om het te proeven. Sindsdien kan ik er niet van afblijven.

Ik ben neit de enige die krijt eet, dat weet ik zeker :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Alleen is het wel heel zeldzaam. Ik ben naar de dokter gegaan en ik heb gevraagd of krijt heel erg is. Hij zegt dat het helemaal niet erg is, alleen moet het geen overdosis worden. Hij zei ook dat het waarschijnlijk komt omdat ik calcuim te kort heb.

Eet jij ook krijt:D?

hahahahahahahahahahaahahahaahahahahhahahaa.
trol?

Nee , ik eet geen krijt. Lijkt me best wel uh vies ofzo.

Nee, ik eet geen krijt?

Uhhhm, pas.

Dagelijks, doe het nu ook.

Wat…

Dafuq did I just read…

Ik heb dit een x gezien bij een programma op bnn, misschien kan je dat opzoeken. Het was met Valerio, ik weet niet meer hoe het heet, maar het bestaat ook in het Engels.

Ik doe het niet maar ik heb dat wel eens in Dr Phil gezien! :'D Dus misschien is ze geen trol, er zijn nog mensen met dat probleem.

Dit was op sbs een vrouw die krijt at.
Dus ja er zijn meerdere mensen dan jij (:

Sorry maar ik ben liever verslaafd aan calcuim dan aan wiet, alcohol, roken en drugs enzoo…

Ik vind het eigenlijk best wel uniek vanmezelf…

Het bestaat wel, beetje raar.

ik snuif het.

ik denk niet dat je hier iemand zult vinden die ook krijt eet, het lijkt me heel zeldzaam. Anyway, een verslaving is een verslaving, dus als je probeert ervanaf te komen is dat alleen maar goed voor je (:

Oh maar wacht, je bent dus serieus? In dat geval… zolang de dokter zegt dat het niet ernstig is? :'D

Doe ik ook wel is ja, ook fijn.

Nee maar ontopic; Heb het even opgezocht, en het bestaat idd, dus als het niet schadelijk is, en jij vind het lekker, vooral door blijven gaan lijkt me.

Trol. Er was ooit wel een tvprogramma waar mijn vriendinnen het laatst over hadden, dat zo’n vrouw hele dagen krijt zat te knagen. Waarschijnlijk is deze trol daardoor op het idee gekomen.

Is heel normaal hoor, iedereen reageert wel heftig maar het komt vaker voor dan je denkt :’) Schoolkrijtjes (die witte) kan je gewoon eten.
Zelf nooit gedaan, maar een klasgenootje probeerde het. Bleek idd ook dat ze een tekort had. Bizar dat je dan een soort ‘zin’ ontwikkeld erin.