Ik ben verlieft op een jongen van het stijldansen

Ja, ik praat vaak met hem op msn enzo en ik kan alles bij hem kwijt, aleen bij het stijldansen zijn we met een groep van acht en mijn 2 zussen en 2 vriendinnen die erbij zitten weten dat ik hem leuk vind, hij is 16 en ik 13. Gister hadden we een nieuwjaarsbal en gingen we elkaar ondervagen van: heb je ooit gezoend enzo en het blijkt dat we allebei even ver zijn xD maar ik durfde ook niet te vragen of hij wou dansen uiteindelijk wel gedaan en dat was echt super <3 want ik was al de hele dag chagerijnig enzo en toen ik met hem danste was ik vrolijk maar iedereen zegt: zeg dan dat je hem leuk vind! maar ik weet van mezelf dat ik hem dan niet meer onder ogen durf te komen en ik moet ook nog met hem afdansen d 22ste hebben jullie enig idee hoe ik het hem kan duidelijk maken en/of erachter kan komen of hij mij ook leuk vind?

xoxo

Je kan toch altijd nog na de 22ste zeggen dat je hem leuk vindt?

na de 22ste, daarna zie je hem toch niet meer?
btw vet dat je aan stijldansen doet! <3

het komt er dus op neer dat je verliefd ben op je danspartner?.. komt vaker voor, zeg het hem, ik ken dansparen die uiteindelijk lange tijd/tot volwassen aan samen zijn:) vraag of hij volgend jaar weer met je wil dansen? en zeg het hem gewoon:) komt vast wel goed:)

Nou hij is niet mijn vaste danspartner want we zijn met 6 meiden en 2 jongens maar ik ga dus wle met hem afdansen ja, en ik kan het niet na de 22ste zeggen want ik wil doorgaan en hij twijfelt en als hij ook doorgaat en hij vind me niet leuk durf ik hem dus niet meer onder ogen te komen en stop ik ermee en dat wil ik niet want ik vind het supper leuk. Maar ik denk dat ik via msn ga vragen wat hij van mij vind.

Haha thanks! ^^ <3
het probleem is ook nog, hij is dus 16 en ik 13, mijn zus is 15 en dat past meer bij elkaar kwa leeftijd, maar ik weet dat zij hem niet leuk vind.

Je kan een vriendin laten polsen bij hem :wink:

Ik zou eerst wat meer kijken of hij je leuk vind enzo voordat je meteen hem gaat vragen/daar je druk om gaat maken

Kheb gevraagt of ze dat wil doen maar zij vergeet het altijd & ze zijn nooit tegelijk op msn dus ze spreken elkaar bijna niet.

Noh 16 en 13 kan best hoor =D
Mijn vriendje is 17 en ik 14, gaat prima samen.

Vraag het hem gewoon, het is niet erg om een keer een blauwtje te lopen, dat overkomt iedereen!

naah, net zoals ik al eerder heb gezegt. dan durf ik um niet meer onder ogen te komen & dan durf ik niet meer hem dingen te vertellen

en hoe kan ik daar achter komen dan??

upje

ah jullie hebben boys tekort op stijldansen, (welk jaar dans je<3?)

wat ik zou doen is, het iig niet gaat twijfelen dat ie je zus wil, leefdtijd boeit niet. spreek een keer iets met hem af, leer je hem ook beter kennen, (straks valt ie tegen haha XD) anyway, k zou anders nog ff aandringen bij die vriendin van je, en anders zelf op ontdekking gaan of hij je leuk vind, ik zeg, spreek gewoon iest met hem af:)

haha we zitten bij de beginnersgroep
hahai know dat leeftijd niks uitmaakt maar ik ga morgen stijldansen en ik vroeg op msn zo van: Wil je morgen meegaan? (want ik en mijn zus&stiefzus zitten voor de laatste paar lessen bij een andere groep omdat bij die andere de tijd niet uitkwam) en hij kon niet want hij had bijles & veel hw maar hij zij at hij wel een andere keer meegaat maar ik durf denk ik niet te vragen of hij wat wil afspreken maar ik heb hem wel gezgt vandaag dat ik verlieftr op iemand ben en daarmee mezelf iriteer waarop hij zegde: De liefde is toch mooi
haha, dat faalde best wel hard vind ik

Ik ben verliefd op een jongen van het stijldansen.

Sorry het moest even.

xD

sorry voor mijn faalheid

uh evt afspreken? dan merk je het vanzelf wel.

soweiso al een vette plus dat hij liefde iest moois vind, (hou van dat soort jongesn die gaan vaak niet op van die eendagsvliegen af) anyway, je hebt de eerste stap iig al gezet:), maar je kan gerust over een week vragen wanneer hij wel mee zou kunnen komen,:wink: en je faalt niet, en hij ook niet. :wink: