Ik ben verliefd , wat nu ?

Het begon vanaf het begin van het schooljaar. Toen ik m voor t eerst zag vond ik m niet zo bijzonder , zelfs een klein beetje irritant. Maar hoe langer ik bij hem in de klas zit , hoe beter ik hem ken , en hoe aardiger hij doet ! Hij heeft 2 kanten , een kant is kinderachtig , grote mond . En die andere kant maakt hem zo leuk , die andere is aardig , muzikaal en grappig. Hij zei wel vaker dat hij piano speeld , ik dacht ; vader jacob ofso. Toen hij het een keer liet horen was het echt zo mooi. Ik weet nog steeds niet of het was van ontroering ofso maar ik moest de hele tijd huilen en ik kon maar zo moeilijk uitleggen aan mijn beste vriendinnen waarom.

de reden is waarom ik mijn gevoelens voor hem heel erg verberg is ;Mijn beste vriendin vond hem in het begin van het jaar knap en appte met hem ens. Hij maakte daar misbruik van en deed eerst alsof hij haar ook knap vond. Uiteindelijk zei hij tegen mij dat het allemaal nep was wat hij deed en mijn beste vriendin was boos op hem en hij ook op haar. Hij zegt nu de hele tijd van ; zij is lelijk , ik haat haar , ze is gewoon zielig etc. Straks vertel ik mijn gevoelens aan hem en doet hij precies hetzelfde !

Hopelijk begrijpen jullie het een beetje en kunnen jullie me helpen , want ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.

x

Ik zou het gewoon proberen met hem, maar niet letterlijk je gevoelens op tafel gooien, maar gewoon beetje flirten en dan een date. Niets overhaasten.

Ik zou het zelf niet doen aangezien hij zo tegen je beste vriendin heeft gedaan, ik zou het ook niet leuk vinden als hij steeds zo over haar tegen mij zou praten, zeggen dat ze lelijk is enzo…

Ik zal wel proberen om goede vrienden met hem te worden :slightly_smiling_face:
Heel erg bedankt voor je advies en ik heb er heel veel aan

x

Ergens vind ik het ook echt hartstikke gemeen dat hij zo doet over haar , maar ik weet ook niet wat me bezielt en ik voel me erna er ook super slecht om , maar dan praat ik doodleuk met hem mee hoe dom mijn vriendin is T_T. Alleen om met hem te kunnen praten … Echt zo dom van me.
Maar bedankt voor de tip :slightly_smiling_face:
x