ik ben verliefd op mijn ex, wat nu?

ik weet niet wat ik moet doen, al m’n vriendinnen zeggen allemaal iets anders. misschien kunnen jullie me helpen?

ik heb 3maand iets gehad met een jongen, hij was echt lief en hij was alles voor me. Tot ik op een dag op facebook een bericht kreeg van een meisje met de vraag of ik nog met mijn liefje was, ik zei ja & zij zei dat ze dat raar vond omdat ze mijn liefje ‘had zien kussen’ met een ander. ze liet mij praatte met een vriendin haar en zij zei het zelfde. maar wat ik niet wist was da die vriendin verliefd was op mijn liefje. ik vroeg aan hem of het allemaal waar was wat ze zeiden en hij zei dat het allemaal niet waar was, ik heb hierdoor heel veel ruzie gemaakt met hem want ze bleven zeggen dat hij met een ander had gekust. we hebben het maar uitgemaakt door de ruzies niet omdat we niet meer van elkaar hielden. ik heb met hem zeker een maand niet gepraat maar nu praat ik wel weer met hem.

nu praten we al zo’n maand weer met elkaar en ik hou nog steeds van hem, & hij heeft me gezegd dat hij ook nog van mij houdt. ik wil wel weer met hem gaan maar ik ben bang dat sommige mensen boos gaan zijn om wat ik heb beslist maar sommige gaan ook weer blij zijn voor me, ik weet dat ik mijn hart moet volgen maar wat vinden jullie dat ik moet doen?

sorry voor het lange verhaal ;s

Ik vind het sowieso dom dat je hem niet geloofde in de eerste instantie en daar zo’n ruzie over maakte. Maargoed, who cares wat andere denken, doe wat je zelf wilt. :wink:

Je moet doen wat je zelf het beste vind en je niet druk maken wat andere vinden.
Als jij het nog eens met hem wilt proberen moet je het gewoon doen.

Zegt je gevoel dat je het moet doen? Je kan hem nog een kans geven.

mijn gevoel zegt van wel

ik zeg altijd maar; het is niet voor niks je ex. Maargoed, zelf weten :slightly_smiling_face:

Goh, ik denk niet dat er een echte reden was dat jullie uit elkaar gingen…Ik denk dat die 2 meisjes jou tegen hem uitgespeeld hebben en dat dit was wat zij wilden. Vertel hem gewoon wat je nog voor hem voelt.

bedankt, zal ik zeker doen !

en?

wat?

of er nog iets is gebeurd