ik ben verliefd op mijn 9 jaar oudere pleegbroer

ik heb een grooooot probleem,…

ik ben namelijk heel erg verliefd op mijn 9 jaar oudere pleegbroer :crazy_face:

wat moet ik doen? ik heb mezelf al totaal vernederd toen ik een smsje stuurde naar hem die over hem ging. (was bedoeld voor mijn bff, maar omdat ik nog met hem in mijn hoofd zat, gind die naar hem…K*T!

weet iemand wat ik moet doen?
waarschijnlijk vind hij me niet eens leuyk maar toch…? :couplekiss_man_woman:

xx

hem uit je hoofd zetten

ik las eerst: ik ben heel erg verliefd op mijn 9 jarige pleegbroer :grinning_face_with_smiling_eyes:

zoals hierboven

Ik ook hehe. xd
Uhm ja hem uit je hoofd zetten idd. Heb verder niet echt een tip ofzo.

wat stond erin dan?

hem uit je hoofd zetten (?!)

Kzou et maar laten zitten en zeggen dat hij dat smsje moet vergeten. Wellicht dat hij het schattig vindt maar et wordt nie echt wat…

Goh… Als hij nu wederzijdse interesse zou tonen…
Maar ik neem aan dat dat niet het geval is?
Wat stond er in dat smsje trouwens? Heeft hij er iets over gezegd?

ik ooook xd.

Als hij niets liet weten over die sms, zou ik er niet op hopen. Probeer 'm te vergeten;

ja dat is het dus, ik weet niet of het wederzijds is, hij is wel echt gewoon super schattig enzo en 'kietelt’me vaak, en dat stuurde ik dus naar mij n vriendin enzoo,… hij had niet echt iets meer tege mij gezegd over dat smsje en doet zoals eh, normaal tege me…

Hmm mrja hij blijft 9 jaar ouder en mss is dat gekietel en dat schattige gedrag gewoon broer-zus…

Ik ga nu echt een domme vraag stellen, maar wat is een pleegbroer precies? Ben je dan familie? Of is hij geadopteerd? :S xD

Want als hij geen echt familie is, dan maakt het toch niet zo heel veel uit?

(Ik weet niet 100% of ik het juist heb hoor)
Een pleegbroer is iemand die in niet op de opvoeding van zijn echte ouders kan rekenen wegens omstandigheden (slechte opvoeding, het zich niet kunnen veroorloven,…)

Dus in principe is er idd geen probleem. Maar dan heb je nog altijd het feit dat het waarschijnlijk gewoon niet wederzijds is. Als het wel zou zijn, had hij al lang iets gezegd op dat smsje.

Ja dat las ik dus ook xD.
Ik dacht al.
Wow.
Maarja gewoon uit je hoofd zetten idd.

Oh, ok,
Maargoed, als het niet wederzijds is, dan is het nog niet echt een probleem. Het is niet zo dat je verliefd bent op je echte broer, of zoals sommige op hun neef ofzo ^^ … Nu je weet dat ie jou niet leuk vind (of denkt) dan kun je gewoon verder zoeken naar iemand die jou ook leuk vind! :wink: Anders zat je waarschijnlijk de hele tijd aan hem te denken in de hoop dat hij jou ook leuk vind. Nu weet je het teniminste. Succes!

bedankt voor jullie reacties!

-die ‘pleegbroer woont trouwens gewoon bij zijn moeder, ik ben het pleegkind:D’

zegmaar…

-