Ik ben verliefd op iemand die ik niet ken in het echt

Heey, jullie vinden dit waarschijnlijk een raar probleem maar ik ga het toch vertellen. Ik heb een jongen gezien op facebook en hij is zo mooi. En alles wat hij op zijn prikbord schrijft vind ik grappig en leuk, ik denk echt dat ik hem graag zou hebben moest ik hem kennen. Maar ik ken hem niet in het echt, dat is het probleem. Ik heb hem al 1 keer gezien in het echt maar dat was toen ik naar een musical ging kijken waar hij in mee speelde. Als ik foto’s van hem zie dan smelt ik helemaal en als hij op een foto staat met een ander meisje dan word ik zo jaloers. Ik heb al eens een privébericht naar hem gestuurd dat ik hem in de musical heb gezien en dat het heel mooi was, maar hij reageerde daar niet speciaal op, hij zei gewoon danku. Is dat wel normaal wat ik voel? Is er misschien nog iemand die dit moet meemaken?

Is het toevallig een beroemdheid?

platonische liefde heet dat

reageer een keer onder een foto van hem of je kan de foto ‘leuk vinden’
je kan later misschien een berichtje sturen met
hey en hoe gaat het met je musicals (of dergelijke)
en dan vraag je heb je binnekort weer zoiets, ik wil wel komen kijken

gewoon interesse tonen :slightly_smiling_face:

Nee dat is niet 'normaal, aangezien je hem nooit echt goed hebt gezien in het dagelijks leven. Dit is gewoon een perfect beeld van diegene verzinnen.

het is geen beroemdheid, echt waar dankje voor de snelle reacties. ik ben nieuw op deze site en ik wou even mijn hart luchten :slightly_smiling_face:

misschien heb je gelijk…

Ik ken je probleem ;p

Maar ik geniet er gewoon van en doe er verder niks mee haha.

Het betekent niet dat je er niks mee kan doen, hè. Maar als je ‘m dadelijk goed kent, zal je waarschijnlijk zien dat hij niet zo perfect is als je dacht (dingen anders doet dan je verwachtte). Of je blijft natuurlijk nog steeds zo verliefd. :’)

Dubbel.

ja of je bent blind door de liefde, dat je het niet eens wilt zien haha :'D

maar ga dr gewoon voor, anders zul je echt spijt krijgen

nee heb je ja kun je krijgen, dat is iets wat ik heb geleerd

dat zal waarschijnlijk zo lopen, en ik wil hem wel vergeten. maar dat gaat niet, echt stom gevoel…

dat is waar, dan dank ik gewoon:“we leven maar 1 keer, neem je kansen.” maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan :slightly_smiling_face:

Haha, ja ik ken het hoor. Ik ben ook extreem verliefd geweest. :’)

Dit is wel normaal als in dat het vaak voorkomt, maar hij is inderdaad niet zo perfect als jij denkt (waarschijnlijk). Je kunt inderdaad proberen met hem in contact te komen :slightly_smiling_face:

Ben blij dat ik niet alleen ben :slightly_smiling_face:

Ik kende 'm ook niet, maar ik zag 'm elke dag op school. Dus ik kon nog zijn gedrag zien. Ik was uiteindelijk op 'm afgestapt. Maar het is niks geworden helaas. Heb nog steeds best wel een groot zwak voor hem. :grinning_face_with_smiling_eyes:

dat is ook zo, maar je gaat echt spijt krijgen als je niks probeert
dat had ik.

dat is ook zo, maar je gaat echt spijt krijgen als je niks probeert
dat had ik.

dapper dat je dat durfde, ik zou dat nooit durven.

Natuurlijk is dat wel normaal! kan iedereen overkomen toch!
Bij mij is het zo vaak voorgekomen.