Ik ben verliefd op een eikel!!!!

Heeeeeee Girlss
Ik zit n klein beetje in n dipje…
Ik praat op msn best vaak met een jongen van mijn werk…
Hij had eerst een vriendin… al super lang(4jaar ofzo)
Toen ging het bijna uit… maar hij wou het toch nog proberen met haar… maar na een paar weken heeft hij het uitgemaakt (stiekem was ik dus n beetje blijjjjj!) Maarja…
toen praatten we eigenlijk nóg meer en zouden we eigenlijk ns afspreken, maar omdat het er eigenlijk niet van kwam omdat we t allebei druk hadden ( k zag m wel soms op t werk) gebeurde dat toch niet… en nu gedraagt hij zich steeds meer als een eikel(Ik heb vaak het gevoel dat hij als hij slechte zin heeft… die op mij afreageert enzo… en hij beledigt me vaker…zonder echte reden volgens mij):S
Toch vind ik hem nog super leuk en hoop ik dat ie gewoon weer normaal doet…
Hebben jullie misschien tips voor me? Ik weet echt niet wat ik moet doen … of ik hem uit mijn hoofd moet zetten of moet blijven ‘wachten’ tot hij weer normaal doet…

Hey …
hij al vast wel weer normaal doen…
wachten dus…
maar als hij niet normaal doet… dan moet je er wat van zeggen… hij moet wel respect voor je hebben!..
xx…

Jaa dat heeft hij de laatste tijd dus niet… dat is echt kut… dat ie zo respectloos doet:s
maar k hoop dat ie gewoon weer doet zoals eerst…

zeg er wat van, kijk of het effect heeft, en anders laten zitten die domme doos!

Vaak is het zo dat je je slechte emoties uit tegen de persoon waar je het meeste van houdt, misschien is het wel daarom? Nu geef ik je misschien wel slechte hoop :3 Maar probeer hem te helpen als hij een probleem heeft of laat hem een tijdje met rust. Het is iets waar je toch wel zelf uit zult moeten geraken.

dankjewel voor de reacties!
Jaa ik heb m al met rust gelaten … hij was eerst zo bezig over een smsje dat ik m gestuurd had… hij zei zo van: waarom sms je zo iets? Dat is toch onzin?
Terwijl het een grapje was (pffffff!)
maarja … smssen doe ik m nu ook niet meer…
Maar … k moet morgen dus wel 6uur met hem samen werken en misschien hebben we nog samen pauze ofzo :grimacing:

Doe gewoon normaal tegen hem, alsof je dit alles bent vergeten. Wees spontaan, lief (!), grappig en vooral jezelf. Het zal allemaal wel goedkomen. :slightly_smiling_face:

Jaaa dat zal ik doen :slightly_smiling_face:
Bedankt voor de tips!
Ik hoop echt dat t goedkomt… want als hij zich niet als een eikel gedraagt is hij echt leeeeeeeeeeuk! (dit klinkt n beetje logisch haha:p)

Ik ben verliefd op een walnoot.

Sorry het is 0.15 en ik ben niet meer in staat serieus te zijn.

whahahaha :stuck_out_tongue: maakt niet uit hoor:p

Suuuuuuuuuuuuccccccccccceeeeeeeeeeeeeeeeeesssssss :four_leaf_clover:

Go get him, tiger ! :cowboy_hat_face:

hahaha I hope sooo (A)
Dat ie maar gewoon ophoudt met zo dom doen xD

Walnoten zijn overlekker :3

Jongens laten tenminste hun emoties zien, niet als meisjes.

Niet dat ik ervaring heb met jongens

walnoten zijn niet lekkaaaaaaaaaaaaaaarrrr, beter pistachenootjesss<3

Mmmm amandelen :3

hahaha lekker " on-topic" :stuck_out_tongue:

Ik ben ook verliefd op een eikel.
Naja het is eigenlijk me beste vriend, maar we noemen elkaar altijd eikel.
Maar eigenlijk is het een schatje.

hahahaa das leeuk :grinning:

Dat kan.
Stel je voor…

Nee oke x’D
Eeehm… Ik zou even kijken hoe die doet en als die niet veranderd dan zoek je een walnoot.