ik ben verliefd maar hij heef e

heyy, ik ben laatst nieuw in een klas gekomen en daar zit een jongen die ik heel erg leuk vind :flushed: maar ik kwam er laatst achter dat hij vriendin heeft… maar hij besteed best veel aandacht aan mij (voor mn gevoel) en ik weet niet wat ik moet doen plz help

ps. zn vriendin zit niet op die school

Niks. Hij is bezet, afblijven dus.

!!

hey
wat boeit jou dat nou haha jij wil hem hebben. :sob::muscle:
klets met hem toon interrese en voor je het weet is het uit met die b*tch
en zit jij gezellig met je nieuwe vriendje op de bank :hugs:

Sympathiek en eerlijk mens ben je vast. Succes met vanavond in de spiegel kijken zonder te walgen van jezelf.

On topic: wat hierboven al is gezegd, afblijven. Bezet is bezet.

helemaal mee eens,

Als meiden zo’n mentaliteit hebben, hoop ik altijd dat het grondig misgaat en die jongen het uitmaakt vanwege zo’n walgelijk gedrag.

Btw, je kan best met hem praten en gewoon vrienden zijn, maar dat kan het ingewikkeld maken als je goeie vrienden bent… best even afstand houden voor je iets beslist.

Afblijven inderdaad (’:

Ik ken ook jongens met een vriendin die me veel aandacht geven en flirterig doen. Dat betekent nog niet dat ze mij willen ipv hun vriendin. Dat is gewoon hoe sommige mensen zijn qua karakter.

Ik weet wat je doormaakt, maar afblijven. Negeer hem, vergeet hem. Je zou ook niet willen dat je vriendje met iemand anders zat aan te pappen, toch? Ja makkelijk gezegd enzo nouja moet eh x