Ik ben verliefd, Help.

Ik heb via een vriendin een jongen op msn gekregen. Hij is zo aardig, lief, knap, gewoon echt super. Hij woont niet bij mij in de buurt, ongeveer een halfuurtje van mij vandaan (met de auto dan). En we flirten wel op msn met elkaar enzo. En op hyves heb ik hem ook toegevoegd. Alleen hij heeft al een vriendin zei hij. En daar zit ik echt zo erg mee. En ik wil zo graag 'niet’meer verliefd op hem zijn, want dit is gewoon echt hopeloos. Dit is echt de eerste keer dat ik echt verliefd ben op iemand, en ik ben nu ook best wel depressief. Alsjeblieft, kan iemand me helpen?
Wat moet ik doen? hem gewoon vergeten, of gewoon wachten tot hij weer single is ;p?

Heb je hem al een keer ontmoet of is het alleen via internet?
Als je hem ontmoet kan die vonk namelijk ineens weg zijn.
Sowieso niet proberen om tussen hem en zn vriendin te komen (had je niet als optie, maar toch) en verder zou ik gewoon contact met hem blijven houden, maar proberen je verliefdheid op een laag pitje te zetten.

Leuke jongen, die met meisjes flirt terwijl hij een vriendin heeft. Weet je zeker dat je met hem zou willen zodra hij vrijgezel word?

hmmm wat crystaldeer ook zegt, hij flirt met andere meisjes terwijl hij een vriendin heeft.
misschien is hij niet zo perfect als jij denkt. ik zou wachten totdat hij weer single is. maar spreek niet met hem af.
dat heb ik een keer gedaan en toen had ik een boze GF achter me aan.
misschiet dat je wat onderzoek kan doen naar zijn vriendin. wie ze is, waar ze woont, hoe oud ze is enz.

succes xxxxxxxx

bedankt allemaal,
ja ik heb hem nog nooit in het echt gezien, maar hij is gewoon zo lief en aardig.
Ik ga gewoon proberen mijn verliefdheid opzij te zetten, want aan een goede vriend heb je ook heel veel :wink:

Op msn lijkt alles mooier.

Probeer hem te vergeten, hij is vast niet zo leuk als je denkt. En je kunt beter krijgen dan een jongen die flirt met andere meisjes op msn terwijl hij een vriendin heeft.

IK BEN OOK VERLIEFD :smiling_face_with_three_hearts:

Probeer hem te vergeten, hij is vast niet zo leuk als je denkt. En je kunt beter krijgen dan een jongen die flirt met andere meisjes op msn terwijl hij een vriendin heeft.

IK BEN OOK VERLIEFD :smiling_face_with_three_hearts:

uitzieken. xd
maar je kent hem bijna niet, dus je moet hem vergeten.

Gooi hem van msn en hyves af, kap alle contact af. Zo is het de enige manier om er van af te komen.

Maar dat is het juist, ik wil hem niet vergeten. Jullie kennen het verliefd zijn gevoel vast wel, en ik wil het gewoon even niet kwijt. Maar als je weet dat het hopeloos blijkt te zijn is het toch allemaal een stuk zwaarder. Als ik op school ben, ben ik bijna nooit vrolijk, en nu ben ik dat elke dag, omdat ik weet dat die jongen op msn komt na school. Het is gewoon raar om uitteleggen. Maar ik zou absoluut niet al het zontact kunnen afkappen. Dat kan ik gewoon niet :S