Ik ben verliefd, denk ik...

Hoi,

ik ben hier net nieuw en ik zit eigenlijk al een tijdje ergens mee. Ik ben nu ongeveer een half jaar onder behandeling bij een fysiotherapeut ivm een blessure in mijn benen. K weet niet meer precies hoe de eerste afspraak ging, maar ik weet nog wel dat k 'm een hele knappe jongen vond. Hij deed (doet) heel aardig en het lijkt altijd alsof ik pretlichtjes in zijn ogen zie als hij praat en lacht.
Elke keer als ik naar hem toe moet (de laatste tijd best vaak want mijn blessure is nog steeds niet over) merk ik dat ik meer moeite voor mijn uiterlijk doe (lees: lipstick op, leuke kleren aan etc.) en dat ik zenuwachtig ben als ik in de wachtkamer zit. Soms moet ik (in mijn ondergoed) op de behandeltafel gaan liggen en doet hij bepaalde oefeningen bij mij en één keer zag ik dat dat hij zo heel sneaky naar mijn slipje keek… Ik heb sowieso wel het gevoel dat hij veel naar me kijkt, maar het kan ook zijn dat ik dit wíl zien… of niet? Daarnaast, als ik een grapje maakt, wat meestal helemaal niet zo grappig is, lichten zijn ogen op en lacht hij echt zo lief en leuk… Hij toont ook wel interesse en maakt soms een complimentje. Een keertje toen ik op de behandeltafel lag deed hij een oefening waarbij mijn rechterbeen helemaal gestrekt omhoog moest zegmaar, en toen zei ik au omdat het pijn deed, toen moest hij lachen en kletste ie zo met z’n hand op de achterkant van mijn dijbeen (hamstring) zegmaar. En hij maakt ook bepaalde opmerkingen van: ‘Zie je wel, ik wist wel dat je dat kon.’ En: ‘Dat zit echt in jouw karakter hè, dat als je iets doet dat je er 200 procent voor gaat…’ En dan kijkt ie zo verschrikkelijk doordringend en ahhhh.
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken, zou ie dit bij iedereen doen…? Ik weet verder ook niet of ie een vriendin heeft. Ik wil echt zo graag weten wat hij voelt, maar ik hier totaal geen ervaring mee dus ik weet bij god niet wat ik moet doen. Ik zou wel dmv een grapje bijvoorbeeld een opmerking willen maken van ‘flirt je altijd zo met je patiënten’ of iets in die richting… Of is dit stom? En daarnaast… ik ben 16 jaar en ik weet niet hoe oud hij is. Ik denk toch wel rond de 24…
Als ik er nu aan denk dat volgende week mijn laatste behandeling is kan ik wel janken, ik wil hem gewoon blijven zien. Of misschien is het wel gewoon de aandacht die ik zo leuk vind, ik weet t echt niet.

Ik heb echt dringend jullie hulp nodig!!

Dit is echt geen flirten, maar gewoon zijn werk.
‘stiekem naar mijn slipje keek.’ alsjeblieft hoor. Hij ziet elke dag 20 slipjes is heel normaal voor hem.
Lachen om je grappen? Dat is uit beleefdheid.
‘Zie je wel ik wist dat je het kon.’ weer iets van zijn werk. Jou motiveren en aanmoedigen.

Zie alsjeblieft niet zoveel spoken en denk logisch na.

Ik weet niet of je verliefd bent, dat kan niet zeggen behalve jij. Maar als je hem nou een tijdje niet ziet, gaat het misschien wel over? Je kunt eigenlijk al zeggen dat het niets gaat worden, dus mij tip: probeer hem uit je hoofd te zetten. Succes :wink:

Misschien vindt hij je wel leuk, maar als het goed is is hij zo professioneel dat hij dat niet zal laten merken tijdens jullie fysiotherapie-afspraken.

Tartaarsaus: Au, je berichtje kwam een beetje hard aan. Ook al weet ik wel dat je gelijk hebt.

Maar hoe kan ik het subtiel aan hem brengen/vragen? Ik ben extreem nieuwsgierig en wil gewoon weten hoe het zit.

Sorry, het is niet gemeen bedoelt hoor!
Maar gewoon om je even wakker te schudden.

Ik denk niet dat een man met een goede baan iets zou zien in een meisje van 16.
Als ik jou was zou ik mezelf de afgang besparen aangezien je daar vaker heen zal moeten gaan. Als je het echt wilt weten zou ik het op de laatste dag vragen.

Ik zou gewoon vragen of hij een vrouw en kinderen heeft. Werkt altijd en lijkt niet alsof jij zelf iets met hem zou willen.

Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde, nu vraag ik me af of jij dezelfde therapeut hebt (ik ga er maar even van uit dat jij haar niet bent)

Maar ik vind dat tartaarsaus gelijk heeft, waarschijnlijk doet die man gewoon zijn werk. En besef je wel dat het leeftijdsverschil erg groot is, als je het fijn vind kan ik je daar wel wat over vertellen, misschien word je dan wel ietsje minder enthousiast. Als je rationeel gaat nadenken en je uit je verliefde positie zet, kan je de situatie beter overzien en ga je beseffen dat een relatie met hem misschien niet zo sprookjesachtig zal zijn als het nu lijkt.

En voor je ook maar iets over je verliefdheid tegen hem zegt, zou ik hem eerst vragen of hij een vriendin heeft. Zo voorkom je dat het verschrikkelijk gênant word.

Ik denk niet dat ik haar ben haha, lijkt me sterk. Ja ik weet ook wel dat het leeftijdsverschil veel te groot is. Ik zou t wel fijn vinden eigenlijk als je er wat meer over zou willen vertellen. Zou je misschien ook wat meer willen vertellen over de situatie van je vriendin? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Nee snap ik, ik waardeer je reactie ook wel. Het brengt me een beetje met beide benen op de grond.

Oh en even voor de duidelijkheid, ik ben ABSOLUUT niet van plan iets te zeggen over mijn verliefdheid hè. Daar heb ik echt het lef niet voor. Ik doelde meer op het feit of hij een vriendin heeft of niet.

Ah oké, dan zal ik het verkeerd begrepen hebben haha!
Overigens ben jij niet verliefd. Dat kan haast niet bij een persoon die je niet persoonlijk kent.
Natuurlijk ken je hem als dokter, maar niet als een ‘persoon’ als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik neem aan dat je hem gewoon aantrekkelijk en leuk vindt.

Ik denk eerlijk gezegd dat je niet verliefd bent, maar hem gewoon heel erg aantrekkelijk vind…

Heb je wel eens gehoord dat mensen vinden dat je zulke harde en nog wel gemene opmerkingen maakt!
Dat doe jij altijd mens, zo moet je eens tegen je vrienden doen, moet je kijken wie er dan nog jou als vriendin wilt hebben!

Omg dit is te grappig. Wat weet jij nou over mij? Misschien doe ik wel zo tegen mijn vrienden. Dat is hoe ik ben en zij vinden het maar al te fijn dat ik zo eerlijk ben. Overigens heb ik erg veel vrienden. Jammer voor jou meid :wink: .

Lol zo is tartaarsaus, gewoon recht voor haar raap en ze uit haar mening. Zo weet je meteen hoe ze is ze is geen fake shit of fakevriend je haat haar of je houd van haar. En ik houd van haar. Want ze is gewoon awesome met haar reactie’s.

Ah dit vind ik echt superlief <3 ! Ik houd ook van jou!

Wouw je hebt niet alleen een grote smoel maar ook nog eens té veel zelfvertouwen.
Beetje in dimmen lieveschat!

Hoe kan iemand teveel zelfvertrouwen hebben? Ik ben er trots op dat ik dat heb. Andere meisjes dromen er maar van. :wink:

Wie droomt er nou van een persoonlijkheid met een enorme hoge dunk van zichzelf?!

alles met te ervoor is nooit goed, behalve tevreden

basisschoolquote yay