Hoi,
ik ben hier net nieuw en ik zit eigenlijk al een tijdje ergens mee. Ik ben nu ongeveer een half jaar onder behandeling bij een fysiotherapeut ivm een blessure in mijn benen. K weet niet meer precies hoe de eerste afspraak ging, maar ik weet nog wel dat k 'm een hele knappe jongen vond. Hij deed (doet) heel aardig en het lijkt altijd alsof ik pretlichtjes in zijn ogen zie als hij praat en lacht.
Elke keer als ik naar hem toe moet (de laatste tijd best vaak want mijn blessure is nog steeds niet over) merk ik dat ik meer moeite voor mijn uiterlijk doe (lees: lipstick op, leuke kleren aan etc.) en dat ik zenuwachtig ben als ik in de wachtkamer zit. Soms moet ik (in mijn ondergoed) op de behandeltafel gaan liggen en doet hij bepaalde oefeningen bij mij en één keer zag ik dat dat hij zo heel sneaky naar mijn slipje keek… Ik heb sowieso wel het gevoel dat hij veel naar me kijkt, maar het kan ook zijn dat ik dit wíl zien… of niet? Daarnaast, als ik een grapje maakt, wat meestal helemaal niet zo grappig is, lichten zijn ogen op en lacht hij echt zo lief en leuk… Hij toont ook wel interesse en maakt soms een complimentje. Een keertje toen ik op de behandeltafel lag deed hij een oefening waarbij mijn rechterbeen helemaal gestrekt omhoog moest zegmaar, en toen zei ik au omdat het pijn deed, toen moest hij lachen en kletste ie zo met z’n hand op de achterkant van mijn dijbeen (hamstring) zegmaar. En hij maakt ook bepaalde opmerkingen van: ‘Zie je wel, ik wist wel dat je dat kon.’ En: ‘Dat zit echt in jouw karakter hè, dat als je iets doet dat je er 200 procent voor gaat…’ En dan kijkt ie zo verschrikkelijk doordringend en ahhhh.
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken, zou ie dit bij iedereen doen…? Ik weet verder ook niet of ie een vriendin heeft. Ik wil echt zo graag weten wat hij voelt, maar ik hier totaal geen ervaring mee dus ik weet bij god niet wat ik moet doen. Ik zou wel dmv een grapje bijvoorbeeld een opmerking willen maken van ‘flirt je altijd zo met je patiënten’ of iets in die richting… Of is dit stom? En daarnaast… ik ben 16 jaar en ik weet niet hoe oud hij is. Ik denk toch wel rond de 24…
Als ik er nu aan denk dat volgende week mijn laatste behandeling is kan ik wel janken, ik wil hem gewoon blijven zien. Of misschien is het wel gewoon de aandacht die ik zo leuk vind, ik weet t echt niet.
Ik heb echt dringend jullie hulp nodig!!