ik ben verliefd .. denk ik .

heehoi , ik zit nu al een jaar bij hem in de klas.
praat ook vaak op facebook met hem , naja dan begint hij met praten.
maar , er valt altijd een stilte en weet dan nooit wat ik meot zeggen.
help me !
x

ga wat leuks met hem doen? :slightly_smiling_face:

daar ben ik dus te schijterig voor … en met vriendinnen kan wel , maar zijn nu allemaal op vakantiee. :frowning_face:

Ik had dat dus ook,
ik heb maar gewoon tegen hem gezegt dat ik hem leuk vind.
Ik moest er zoveeeel moeite voor doen om het te typen.
Maar hij had dus gezegt dat hij me niet goed kent en iets wou gaan doen.

Probeer gewoon een gezellig gesprek te hebben op facebook. Vraag naar zijn sport, of als hij hobbys heeft. Kan niet kwaad om hem beter te leren kennen toch!

dankje meiden .
maar kijk ik weet alles over zn sport enzo al.
dan vraag ik naar ze dag , en dan zegt die : niet veel enzo .
maar , hopelijk meer tips ! :grinning:

Zoek gemeenschappelijke interesses? Misschien houden jullie wel van dezelfde soort films/muziek, ik kan uren over mijn favoriete muziek praten en de jongen die ik leuk vind ook -helemaal leuk is dat we ongeveer dezelfde muzieksmaak hebben :’)- zo vallen er geen stiltes meer. (:

hahah tyy !
kijk hij is best bescheiden , maar in het echt niet.
hij heeft al eerder, dat die iemand had dan gaat die ook echt voor der.
maar , hij typt zo snel mogelijk en makkelijk.
in het echt is die heel aardig enzo .
kijk :

ik : maar ik ga denk ofso , heb niks te doen …

haha is goed xx.

ik : doegggg ! xxly.

ly2

Gewoon keertje afspreken! Ik sprak mijn vriend toen we nog niks hadden eerst ook veel op msn, en hij tennist graag en toen zijn we een x samen gaan tennissen;) En daarna spraken we steeds vaker af :wink: Gewoon vragen of ie wat wil doen, als ie dat niet wil weet je ook genoeg;)

Inderdaad! Ik snap het wel dat je het eng vind als het gesprek op facebook wat stroef loopt maar als je afspreekt leer je elkaar toch echt het meest kennen! Probeer het gesprek gewoon gaande te houden over vakantie, wat hij later wilt doen, familie enzovoorts (: en dan zou ik in jouw geval iets actiefs gaan doen, of desnoods naar de film zodat je wat aan elkaar kunt wennen =)