Ik ben vandaag trots op mezelf omdat...

Omdat er een jongen is waar ik máánden geleden iets mee had maar dat verwaterd is en nu zijn we al maanden gewoon ‘vrienden’ maar ik heb altijd gehoopt op dat ene vonkje, maar ik besef nu dat dat niet meer komt.

Dus ik ben trots op mezelf dat ik hem uit m’n foon, op facebook en overal heb verwijderd.

Omdat ik geen ruzie heb gemaakt met mijn ouders!

good job!

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag een leuke dag heb gehad met meiden die ik nog niet kende! ben normaal verlegen, maar vandaag niet! yay!
het is al veel minder de laatste tijd.

Ik ben trots op mezelf omdat ik mezelf blijf. Eigenlijk wilde ik mezelf dit jaar enorm aanpassen, maar ik blijf mezelf (ook al is dat soms lastig xd).
En ik kwets niet meer, scheld echt véél minder en al dat soort dingen. Oja ik accepteer mensen nu veel sneller. :slightly_smiling_face:

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag een kilo ben afgevallen, en dat zonder mezelf uit te hongeren. Ik heb dus gemerkt dat het ook anders kan. :slightly_smiling_face:

Omdat ik het weer goed heb gemaakt met mijn beste vriend.

Ik 100 pagina’s heb gelezen in een boek! Ik lees anders nooit xD

Ik moest vertellen over mijn werk op school en ik dat uit mijn hoofd deed zonder te oefenen en zonder te hakkelen (:

Omdat ik heb gekookt voor mn paps en mams :slightly_smiling_face:
En omdat ik iemand heb geholpen die ik niet kende

ik m’n eerste bijbaantje heb :slightly_smiling_face:
(op kerkbladen die ik bezorgde na dan)

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik heel hard door heb gewerkt met mijn kamer opruimen!
Ook ben ik nog trots op mezelf omdat ik overgebleven voedsel van de klasselunch naar de Voedselbank heb gebracht! (en het was nog mijn eigen idee)

Omdat ik en mijn beste vriendin ons niet meer afzonderen maar nieuwe vriendinnen hebben gemaakt. :slightly_smiling_face:

Ik ben niet zo trots op mezelf vandaag. Maar als ik iets moet bedenken… Dat ik vandaag bij mijn blokuur economie echt heel goed me best heb gedaan, heel veel heb gemaakt en het ook nog eens snap.

Omdat ik nu al 2/3 ken van wat ik moet leren voor filosofie! :slightly_smiling_face:

ik ben trots op mezelf, omdat ik doe wat ik zelf wil! en het me minder boeit wat andere denken.

ik ben niet trots vandaag.

omdat het me gewoon gelukt is, en ik dus echt niet had moeten stressen!

Ik hem niet gesmst heb terwijl ik dat wil!!

omdat ik mezelf ben :slightly_smiling_face:

Omdat ik vandaag heel lang met een jongen heb gepraat die ik niet ken en me op straat aansprak, zonder dicht te klappen etc!