Ik ben toos talentloos.

Oke, ik heb dus gewoon geen talent.

-Ik ben hartstikke lelijk, dus kan geen modellenwerk of iets doen
-Ik ben niet grappig of leuk
-Kan niet zingen
-Kan niet dansen, ben zo soepel als een plank
-Kan niet sporten, was altijd de slechtste met gym
-Kan niet tekenen, een kleuter tekent beter dan mij
-Kan geen verhalen schrijven

Waarom kunnen sommige mensen dit allemaal? En kan ik niets?

Is het niet koos? Mooi zijn is trouwens geen talent hoor, dus het eerste kan je wegstrepen. :’) Succes met zoeken naar je talent.

Ik ben hartstikke lelijk, dus kan geen modellenwerk of iets doen
Wees blij, het kan nooit leuk zijn! Je kan nooit iets lekkers eten =P

Ik ben niet grappig of leuk
Vind iedereen dat of alleen jij, en dan wat. Is het een probleem?

Kan niet zingen
[Meer dan de helft van de mensen kan niet (mooi) zingen. Het is echt niets ergs.

Kan niet dansen, ben zo soepel als een plank.
Wil je kunnen dansen, vind je het leuk? En anders moet je het toch kunnen leren en je lenigheid heeft daar weinig mee te maken. Dat is iets wat je kunt trainen.

Kan niet sporten, was altijd de slechtste met gym
Waarom zou je niet kunnen sporten? Geen conditie, trainen. Geen lenigheid, trainen. Als je geen coördinatievermogen hebt dan zijn er sporten waarbij dat niet nodig is. Het zijn er zoveel en er zijn heel wat leuke bij!

Kan niet tekenen, een kleuter tekent beter dan mij
Dan zoek je andere dingen die leuk zijn om te doen!

Kan geen verhalen schrijven
Moet je dat kunnen dan?

Zoek dat ene waar in je wel goed bent. Weet je veel over iets, dan is dat je talent! Kom op meid! Alles kan geleerd worden.

Iedereen heeft wel een talent of iets waar ze goed in zijn.
En wie zegt dat je lelijk bent? Is dat iets dat je alleen zelf vind?
Sommige dingen kun je ook leren.
En misschien kan jij andere mensen wel goed advies geven.
Of kan je heel goed koken of dingen leren.
En zo zijn er nog wel 100 dingen.