ik ben ten einde raad. wat vinden jullie?

Ik zal even bij het begin beginnen. In April net voor mijn verjaardag kreeg ik een vriendje, mijn vriendje doet aan scheepvaart. ik WIST dat ie weg zou gaan voor een half jaar. Op dat moment had ik nooit verwacht dat ik zo gehecht aan hem zou raken.

Toen ie wegging heeft ie me uitgelegd dat ie maar heel beperkt iets van zich kan laten horen. Dat snap ik. Maar dan hoor ik bijvoorbeeld van zijn pa; dat ie dus is langsgeweest! Omdat zijn zoon het gelukkig even iets rustiger had!

van mijn baas; dat ie aan iedereen de groetjes moest doen en dat ie momenteel in rotterdam ligt.

en aan mij? Aan mij heeft ie helemaal niets laten horen! Auu…
Ik heb hem een sms gestuurd met dat ik dat dus niet leuk vind. Toen reageerde hij heel erg verontwaardigd van ik heb het van tevoren gezegd…

Maar het is toch heel raar, dat ie zijn (en mijn) baas wel op de hoogte brengt, dat zijn pa zelfs langs is geweest. En dat ie dan zogenaamd geen tijd heeft om mij een smsje te sturen?

Dus gister had ik dan maar bedacht om er gewoon een punt achter te zetten, hij laat niets van zich horen, dus waarom ik dan wel? heb hem niet gebeld, niet gesmst. Maar voor mezelf was het gewoon klaar. Ik ben er kapot van. Heb de ogen uit mijn kop gehuild

en nu heb ik een gemiste oproep.

kut, en nu?

Bel hem een keer.

Ik zou hem nog een keer bellen ofzo? want dit is echt lullig…niet gelijk uitmaken, eerst een (betere) verklaring vragen…

ik heb hem tig duizend keer gebeld, maar hij neemt niet op, en dit is dus de eerste keer dat ie terug belde, hij is al dik een maand weg

en laat gewoon niets horen:s

tot net dus, maar toen was ik aant wekr

Als die niets van zich laat horen dan vind ik dat je hem geen kans meer moet geven. You can do better girl :wink:

ik zou terugbellen, zo van: je had gebeld?
Maar ik vind het persoonlijk echt niet kunnen, dat ie niks van zich laat horen richting jou, maar wel iedereen om jou heen van zich laat horen.

haai meis, als ik jou was zou ik hem terugbellen en duidelijk zeggen wat er is gebeurd en hoe jij je voelt, want dit is wel nogal raar dat hij iedereen van zich laat horen behalve aan jou?
en laat je niet inpakken als hij een of andere smoes verzint, je verdient beter!

meis, lucht je hart
vertel wat je denkt!
miss komt het dan wel goed!
succes x

wat stom, ik begrijp je helemaal en ik vind dat je het recht hebt om boos te zijn! Alleen zou ik het nog niet meteen uitmaken, daar ga je miss spijt van krijgen. Praat er eerst met hem over…als hij uiteindelijk opgenomen heeft

ik zou hem eerst de kans geven om iets te zeggen, want ik denk dat hij niet eens door heeft waarom je boos bent…

ik snap je gevoelens iig helemaal! heb zelf nooit zoiets gehad, maar ik zou er ook echt mee zitten. alleen als er niemand is die je een ‘tegenwoord’ geeft ga je het in je hoofd alleen maar erger maken enzo. dus ik zou hem gewoon nog even een kans geven :slightly_smiling_face:

succes xx

lekker lullig ;o.
maar ik zou er eerst over praten, en als hij van die sullige dingen blijft zetten het uitmaken, maar als hij een goede reden heeft…

Lastig… ik zou toch maar eens terugbellen voor je je al te veel zorgen begint te maken. Probeer het uit te praten, maar ik begrijp je probleem wel en ik zou het ook niet echt aardig vinden.

Terugbellen. Heeft ie geen goeie reden, gewoon doorvragen. Dr moet toch echt wel een goeie reden zijn? gewoon uitpraten, en zeggen dat je wilt dat ie eerlijk is, wat het ook is ofso. Als je echt van hem houdt is dat het beste. Werkt het echt niet, dan heb jij het tenminste nog geprobeerd :wink:

Is dit te flauw om te denken… : misschien wil hij je een keertje verrassen! :stuck_out_tongue:
Ik zou hem bellen en gewoon zeggen wat je voelt, zonder hem te beschuldigen wel hè… :stuck_out_tongue:

Even; je kunt er geen punt achter zetten zónder hem erbij te betrekken of het hem tenminste te melden… Hoe lullig 't ook is.

Ik zou ook terugbellen en uitleggen hoe jij je voelt, zoals hierboven al gezegd werd.
Heb je hem ondertussen al kunnen spreken?

ja terugbellen is idd het advies dat ik ook zou geven als ik jullie was,maar hij beld niet terug en neemt niet op! Dat is het hele probleem,

hij laat nog steeds niets van zich horen. En is voor mij totaal onbereikbaar. Maar anderen houd ie wel op de hoogt.
en zomaar een smsje sturen met het is klaar kan natuurlijk ook niet!

bah

Toch maar een sms’je sturen met ‘Wil je me even terugbellen?’ denk ik maar…
Je zult toch altijd sowieso nog even met hem moeten praten, ook al wil je er een punt achter zetten.