ik ben te dun, wat moet ik doen ?!

Heei girls ik zit ergens mee, ik vind dat ik zelf te dun ben. Ik zit niet op een sport maar ik eet de hele dag door gewoon koek chocolade en chips. Mijn familie en vrienden zeggen dat ik mooi dun ben misschien is dat wel waar maar ik wil gewoon wat aankomen… Kunnen jullie me helpen ?

Ik zou stoppen met de hele dag door ongezond te eten. Sommige mensen komen daar van aan, maar dat geldt niet voor iedereen. In mijn ogen kun je beter wat gezonder eten. http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/samen-aankomen-263258.1100.html misschien kun je hier wat vinden!

Ik zou eens langs een diëtist gaan, die kan jou een gezond voedselpatroon aanleren.

Het is echt totaal niet gezond de hele dag door koek en chips te vreten. Ik zou gewoon gezond(er) eten als ik jou was en als je persé wilt aankomen kan je ook nog gaan sporten bijvoorbeeld.

Ik zou langs een diëtist gaan. Mij is vertelt dat je ook aan de binnenkant van je lijf dik kan zijn.

Juist niet koek en chips eten, maar gewoon gezond eten en meerdere porties per dag.