Ik ben smoorverliefd...

Lieve lezers,

Ik ben smoorverliefd op mijn aller beste vriend. Hij is echt zo lief! Hij zegt dingen zoals : je bent mijn toppertje, je bent echt een cutie, ik hou van je etc.
Maar het wordt ingewikkeld… Ik ben al eens eerder gek op hem geweest en toen heb ik dat aan hem verteld… Hij zei dat ie niet op mij was. Nu (4 maanden later) ben ik ALWEER op hem… Hij is zo leuk! En hij is de allereerste op wie ik verliefd ben… Wat moet ik doen? En hoe weet ik of hij op mij is? Ik heb jullie meningen nodig! Alvast bedankt <3

Het gaat heel eng zijn, maar hem het gewoon nog eens vragen. Wij kennen hem niet, dus we weten ook niet wat hij voelt :slightly_smiling_face:

Als jullie echt goede vrienden zijn, denk ik dat je er best wel open over kunt zijn en het hem vertellen, dat je weer verliefd bent. Als het niet wederzijds blijkt te zijn blijft jullie vriendschap hopelijk toch wel duren, als jullie echt goede vrienden zijn tenminste.

Zei hij 4 maanden geleden ook zo’n dingen als ‘ik hou van je’? Als hij toen helemaal niet zo tegen je sprak kan dit misschien een teken zijn dat hij ook wat begint te voelen voor jou. Maar ik zou er niet té veel op hopen als ik jou was :slightly_smiling_face:

Dankjewel dat jullie reageren! En nee hij zei zulke dingen eerst niet, nu in een keer wel. En ik had afspraakjes met andere jongens en toen zei hij dat hij jaloers is en dat zn liefde voor mij begint te groeien :flushed: . Daar ben ik echt super blij om! :slightly_smiling_face: en tsja ik denk dat ik het gwn nog een keer ga vertellen! Nogmaals, bedankt! :slightly_smiling_face:

Hm, als hij zo’n dingen zegt is dat denk ik wel een teken dat hij inderdaad ook gevoelens voor jou begint te krijgen of heeft. Ik zou er inderdaad gewoon over gaan praten met hem. Komt helemaal goed!

Hihi ik hoop het! :slightly_smiling_face: ik blijf positief! :slightly_smiling_face: en bedankt voor je reactie <3 ik laat het weten als er iets gebeurd is! :slightly_smiling_face: xxx <3

Leuk! Hou ons op de hoogte!