Ik ben saai..

Hee meiden,
Ik zit met een probleem. Ik ga zo naar een jongen toe, hij is super leuk, we hebben al gezoend enzo en ik denk dus dat hij mij ook wel ziet zitten. Ik heb hem ‘ontmoet’ op studiereis, dat was 2 weken geleden… Had al vaker met hem gepraat en was heel gezellig! En op een avond dat we uitmochten en ik een beetje aangeschoten was heb ik hem verteld dat ik hem heel leuk vond, hij zei hetzelfde over mij :slightly_smiling_face: Maar omdat ik die avond een beetje dronken was, ben ik bang dat ik nu saai ben, want toen flapte ik er van alles uit en was ik best luidruchtig enzo
Nu heb ik al 1 keer met hem afgesproken, en het was best saai…
Tenminste dat vond ik… Want ik had helemaal niks te vertellen en was best verlegen, hij was meer degene die het gesprek op gang hield en de gesprekken gingen echt nergens over! Aan het einde hebben we wel bijna een uur liggen zoenen dus dat maakte het hopelijk wel weer goed!
Oké dit is best een onduidelijk verhaal, maar ik ga dus dadelijk weer naar hem toe en ik ben zo zenuwachtig! Ik weet echt niet waar we het over moeten hebben! Ik hoop niet dat hij denkt dat ik saai ben en me dus eigenlijk niet meer leuk vind!
Help?
Xxxx
Oh aan het einde van de dag gaan we naar de film, maar we weten niet welke, misschien ook tips? Want er draaien volgens mij best stomme films…

Je kan je het beste niet te druk om gaan maken, dat maakt het veel erger. Hij moet je gewoon nemen zoals je bent en als je de vorige keer toen je ‘saai’ was met hem gezoend hebt zit het vast wel goed !
Waarschijnlijk valt het met de saaiheid heel erg mee.

anders zeg je tegen hem (beetje nonchalant) dat je een beetje bang bent dat je een heel ander persoon lijkt dan toen, dat je denkt dat hij je toen veel leuker vond toen je wat drank op had.

(had ik ook met een jongen, ik zei toen zoiets tegen hem en vroeg of hij zo iemand is die me alleen leuk vindt wanneer ik wijn op heb, en toen wist hij me ook echt te overtuigen dat het niet zo was)

Als hij jou saai vind is hij niet leuk, hij moet je gewoon leuk vinden klaar! Zo niet dan is ie stom =) (iets te direct misschien,maar je snapt me wel toch hehe)
Succes =D!

Ja, jullie hebben wel gelijk, maar toch ben ik bang dat ik iets verkeerds of raars zeg ofzo…

ik had dit ook maar wees gewoon jezelf, probeer wat lol te make en dan kom je vanzelf wel los
plaag elkaar wat enzo

Zoek anders als je niet weet waar je over moet praten dingen die je gemeen hebt, muziek of films die je leuk vindt ofzo… het werkt! En waarom zou hij je saai vinden als hij met je wil daten? :wink:

Over je filmtip, ga naar the Switch.
Echt een super leuke film, grappig maar ook best romantisch

Maakt niet uit wat je zegt, maar dat je iets zegt :wink:

drink je de moed in.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

&ook al vind hij je niet leuk omdat je te saai bent, dan ben je daar nu vast achter
beter dan dat jeje telkens anders voordoet en na een jaar ontdekt hij hoe je echt bent!

maar eigenlijk geloof ik niet dat je saai bent :slightly_smiling_face: alleen beetje onzeker!

Ah, dat komt echt wel goed, als er een klik tussen jullie is dan komt het allemaal goed (:

Daar ben ik ook altijd bang voor, dat jongens me saai vinden wanneer ik geen drank op heb, want met alcohol op ben ik veel losser en minder verlegen. Maar uiteindelijk ben je meestal niet dronken (als het goed is :p) en dus moet een jongen je maar nemen zoals je bent. En als je hem beter leert kennen, komt het vanzelf wel een beetje los :slightly_smiling_face:

ik heb hetzelfde probleem haha

Je bent vast niet zo saai als je zelf denkt :wink: Waarom zou hij anders met je zoenen zo lang? (:
En in het begin is het altijd lastig en moeilijk om te bedenken wat je nu weer moet zeggen, maar als je je meer op je gemak gaat voelen bij hem komt dat vast goed en voelen de stiltes lang niet zo awkward meer aan :wink:

Inderdaad, stiltes zijn lang niet altijd erg, kan erg fijn zijn om gewoon lekker met zn 2en te liggen en niets te zeggen.

je moet toch gewoon jezelf kunnen zijn bij iemand :’)

Zoals xhitthefloorx zegt. Wees jezelf bij iemand? Je moet dit niet plannen, ga dr heen en zie het.