ik ben plank

Heey, ik ben echt heel erg plank. Ik ben nog erger als famke louise DE plank. Help.

Een kampioen plank heeft geen hulp nodig :beer:

En wat wil je dat wij daaraan doen?

Accepteer wat je niet kunt veranderen en verander wat je niet kunt accepteren. Dus of accepteren of een push-up beha kopen.

Ik vind het persoonlijk een beetje raar dat je Famke Louise nu naar beneden haalt, aangezien je zegt dat je zelf met hetzelfde probleem zit? Maar inderdaad, wat hierboven is gezegd.

Ik heb ook een hele kleine cup, maar alleen omdat je lotgenoten bent met een bekend persoon betekent dit niet dat het normaal is om Famke Louise zo neer te zetten. Jij bent er onzeker over en zij hoogstwaarschijnlijk ook dus het zou fijn zijn als je je even kan gedragen :slightly_smiling_face:

Ik weet niet hoe oud je bent, maar het zou nog kunnen groeien. Niet zo druk over maken.

Inderdaad, ik snap echt niet waarom mensen het nodig vinden om meiden naar beneden te halen voor iets waar ze niks aan kunnen doen? Echt ontzettend sneu en kinderachtig vind ik dat.
Anyways, ik neem aan dat je nog heel jong bent, dus als ik jou was zou ik me er niet zo druk om maken. Het groeit vanzelf wel.

Ja sorry dat ik dat zo zei over famke louise maar ik wilde gwn ff een voorbeeld ofs. Niks tegen haar maar ik zei t gwn

We hebben geen voorbeeld nodig hoor, we weten wat een plank is. Niets mis mee overigens.

Don’t worry about it! Ik heb ook niet een grote cup, maar zie er de voordelen van in en wees blij met jezelf! Wij hebben geen last van een voorgevel tijdens het sporten en wij zullen ook zeker niet last krijgen van onze rug, wat bij mensen met een wat grotere cup wel kan voorkomen :cold_sweat:

Zal wel aan mij liggen, maar vind dat Famke Louise best wel een redelijk goed voorkomen heeft. Dus waar heeft TS het dan over.

Vind je?

https://limnlcdn.akamaized.net/Assets/Images_Upload/2018/01/12/Famke-Louise.jpg?maxheight=460&maxwidth=629

https://www.lindanieuws.nl/wp-content/uploads/2017/12/Schermafbeelding-2017-12-08-om-19.27.54-e1512757745201.png

Wat is er mis met een kleine cupmaat? Vind dat veel eleganter dan neptieten. Just be you… *zucht*