Ik wist niet precies waar ik deze topic moest neer zetten, dus vandaar dat ik hem hier plaats. Vorig jaar heb ik hele mooie pumps gekocht in Beverwijk op zwarte markt. Bij een Iranees meisje. Daarna ben ik nog een paar keer geweest, maar ik kan haar nergens meer vinden Kent iemand haar of weet iemand waar ze staat? Je zou mij echt heel erg helpen! Bedankt alvast.
Dit is zoeken naar een speld in de hooinberg. Succes!
Juist…
Staat ze daar niet meer?
Er zijn meer zwarte markten, wellicht daar eens kijken?
zet anders ook de naam beverwijk even in je titel, dan kijken er misschien mensen uit die buurt op en misschien dat iemand
[size=2]& de kans dat je haar op zo’n manier vind is niet eens zo klein, op zo’n manier is ook een meisje aan de email van een jongen uit walibi gekomen ofzo
ohja, je zou het anders ook aan anderen op die markt kunnen vragen die daar vaak staan.
Die ga je niet vinden. Be realistic. Sorry…
Iraniër bedoel je. (een iraans meisje dus, geen iranees)
En dit vind je echt niet meer terug, geef het maar op
Hoe wist je dat ze iranier was?
Bedankt voor jullie reacties. Ja volgende keer als ik daar heen ga, kan ik aan andere mensen die er staan het vragen.
Ik kwam met haar aan de praat dus vandaar dat ik weet dat ze Iranees is.
is het niet iraans
Dit. Misschien als je nog ongeveer weet in welke hal en op welke plek ze stond dat een van de mensen van de andere kraampjes het nog weet.
Ik ben 2 keer bij haar geweest en beide keren stond ze op een andere plek. En tis zo groot daar dat ik helemaal niet meer weet welke hal het was echt baal zo erg
Was het in zon hal waar allemaal kleding werd verkocht of zon hal waar ook vet veel restaurants zaten?
Was het in chinatown of daarbuiten?
Het was in een hal waar je ook veel kleding en tassen hebt