Ik ben op zoek naar de waarheid. Ow ja: en bloggers

Salut,

Ik ben op zoek naar de waarheid… de waarheid achter alles Wie is the big boss op de wereld? Krijgen wij foute informatie voorgekauwd op school? Onderschatten wij de drie grote religies? Werken alle (politieke) partijen met elkaar? Heeft de mens te maken met een grote vijand? Bestaat God? etc. etc.

Er zijn dagelijks 500 tot 600 unieke bezoekers te vinden op de website m.b.v. de zoekmachine, dus ik sta hoog op Google! Jouw blog wordt dus elke dag gelezen door honderden personen.

Wat schuift het?

• Veel publiciteit (mijn blogs worden bv. vaak op andere websites gepost)
  • Veel levenservaring en kennis (je leert heel vaak nieuwe dingen…)
  • En ik begin al een tijdje goed te verdienen, dus als dat later meer wordt zal ik ook geld opsturen :slightly_smiling_face:

De websitelink is te vinden bij mijn signature.

up :stuck_out_tongue:

Ik heb even op je site gekeken, mooi vormgegeven !
Maar verder trekt het me niet zo, de artikelen vind ik eigenlijk slecht van kwaliteit.

Dat is de reden waarom ik dit topic heb aangemaakt, met jullie hulp komen we heel ver, dames :stuck_out_tongue:

Geen interesse, up!

Dank je! Ik heb het wat kort gemaakt, anders is het te saai om het te lezen :'3

Hmmmm, geen idee wat ik er aan mee kan werken…

Er staan opzich wel interessante onderwerpen op, maar ik denk dat je voor promotie voor een blog als deze hier niet op de juiste plaats bent. Van alle jonge girlscene meisjes, zijn er maar een paar die hier in geinteresseerd zijn.

@ eef1293. Ik post vaak serieuze onderwerpen, maar dan gericht voor jongeren, zodat het interessant en leerzaam is :V

Ik ga het ook op andere websites proberen… wie niet waagt… :stuck_out_tongue:

Ja dat is wel slim, maar toch zijn er hier meer meiden geïnteresseerd in een van de duizende fashionblogs. Dit is wel weer eens wat anders met fatsoenlijke inhoud, dus miss kan je hier de oudere girlsceners mee berijken :’)

Ik hoop het echt! n__n

Ik snap er niets van. Ik dacht ik kom op een hele serieuze site. Waar artikelen goed gecontroleerd worden etc.
Wat is dit dan? http://www.alatoerka.nl/2…heeft-alcohol-op-vrouwen/
Hierdoor begrijp ik de hele doelstelling van de site niet meer.

Ik had in de beginpost ''Af en toe posten wij gewoon grappige foto’s, want na alle ellendes op de wereld wil je ook gewoon lol hebben. ‘’ geschreven, maar later weggehaald, omdat het anders een té lange tekst wordt haha :stuck_out_tongue:

Ik vind het wel een goede site!

Leuke site, Ik heb h’m meteen bij m’n favo. opgeslagen (:
En ik heb zelf een blog, ik zal daar jou blog eens posten.
Wie weet, misschien heb je dan wel meer bezoekers(:

Succes.

Awww, dat waardeer ik echt xFutureDreams! Heeeeeeel erg bedankt :relieved:

U’r welcome(: :four_leaf_clover:

Hmm, leuke site :grin:

Danke n__n