Ik ben verliefd op een jongen, maar een vriendin van mij dus ook. Niemand weet dat ik op hem ben, maar ik ben bang dat zij hem gaat ‘‘stelen’’ ?? ik kom dom over, ik weet het maar ik ben echt vet gestresst nu. Ik wil het me vriendin niet vertellen want dat kind kan haar bek niet houden (ja sorry hoor) en ik wil niet voor paal staan … what to do?
Als hij jou ook leuk vind, dan zou ik voor hem gaan (: MAAR als hij jou niet leuk vindt en jouw vriendin wel, dan zou ik haar het geluk gunnen !
Gewoon zorgen dat je leuker bent dan haar?
dat probeer ik dus. maar ik ben zegmaar langer dan hem, en zij is kleiner k wil niet dat ie zich als een kleuter voelt als ik naast hem sta ;s
en ze heeft al een keer een vriendje gehad, ik niet, hij nog geen vriendin…
en ik heb laten we zeggen niet echt veel ‘‘vrouwelijke vormen’’ als je begrijpt wat ik bedoel…
‘‘Vrouwelijke vormen’’ hebben er niks mee te maken. Hij vindt jou leuk of hij vindt jou niet leuk. Probeer achter te komen of hij je ziet staan (:
maar hoe? :s
Zo moeilijk is dat toch niet om te verzinnen Doe lief tegen hem, heb interesse in zijn hobby’s, en zorg idd dat je leuker bent dan je vriendin. Hoe weet ik ook niet, jij weet de minpunten van je vriendin vast wel te noemen, nou benadruk jij dan je positieve punten extra.
Heb je contact met hem? Zo ja, ga een keertje leuk afspreken enzo (: Als hij in je geïnteresseerd is zal hij jouw vriendin geen aandacht geven!
En als je geen contact hebt met hem, zoek dan eerst contact op. Via hyves ofzo en voeg hem op msn dan afspreken enzovoort.
oke dankjulliewel (:
Alsjeblieft. Gewoon zelfvertrouwen hebben en ga er voor!
heel veel zelfvertrouwen hebben meid!
Heb idd veel zelfvertrouwen. En als hij voor jouw vriendin kiest en niet voor jou dan zou hij ook niet voor jou gekozen hebben als jij alleen verliefd op hem was.
Hij kiest de zijne er wel uit maar misschien kan die grote mond van jouw vriendin wel eens averechts werken op hem. Een jongen houdt van een meisje die haar mening zegt maar niet van een meisje met een grote bèk.
of zoek een andere leuke jongen, volgensmij bespaard dat heel veel gedoe!
^ik denk niet dat dat zo snel gaat hoor :’)
is er al nieuws?
Dat heb ik gedaan… Hij ging voor mij (A)… Is nu uit mijn vriendin waarschuwde me voor hem dat ie slecht was maar ik dacht dat dat uit jaloezie was. Maar meerdere begonnen dat te doen… blablabla standaard verhaal een beetje als iemand een player blijkt te zijn
^
dat gebeurt niet bij iedereen … Als die jongen met 2 meisjes ‘bezig’ is en dan voor eentje kiest, mss wel. Maar als hij geen flauw benul heeft dat die meiden gevoelens hebben voor hem, kan hij ze moeilijk playen!
Hij ‘‘playde’’ me met zijn ex van 16 :’)