Ik ben nu al uitgekeken op mijn agenda :N

haj,

ik vind dit echt stom. ik had een agenda gekocht van brunotti, heel leuk allemaal. maar die is HEEL zomers en ik haat dat omdat het nu de rest van het jaar koud en nat is… en dan staan daar allemaal teenslippers in enzo XD. ook de kwaliteit is zwaar bagger.
en eigenlijk had ik hem gekocht omdat het dan nog de beste was die ik zag in de winkel…

en nu wil ik een nieuwe gaan kopen… maar ik zag dat vorig jaar bij een meisje in de klas, twee keer in een jaar een andere agenda… en toen dacht ik van ‘omg is die eerste niet goed?’

en nou vroeg ik me af:
wat vinden jullie ervan dat ik nu al een nieuwe agenda wil omdat ik op deze ben uitgekeken?
wat zouden jullie doen?
iemand iets van tips om het goedkoop te houden voor hem bijv helemaal te pimpen of een hippe nieuwe die niet 20 euro kost…

en nu klinkt het echt of ik zo’n stom aanstellerig sukkeltje ben dat nergens aandacht aan besteed behalve spullen.

Moeten ze zelf weten, ik zelf zou het niet zo snel doen, beetje geldverspilling.

Ik koop ook altijd een aantal agenda’s in het jaar, maar dat is niet omdat ik er op uitgekeken ben, dat is omdat ze bij mij altijd snel uit elkaar vallen.
De agenda die ik nu heb na 6 weken school begint al uit elkaar te vallen.

Ik heb niet eens een agenda.

Koop dan ook gewoon zo’n lekkere simpele van de HEMA aan het begin van het jaar, kun je er ook niet op uit gekeken raken.

Euhm, het is maar een agenda?

wat vinden jullie ervan dat ik nu al een nieuwe agenda wil omdat ik op deze ben uitgekeken?
Niet raar hoor, sommige mensen kopen na 2 maanden een andere mobiel omdat ze hem moe zijn. een agenda is alleen maar goedkoper, dus ben blij dat het dat is waar je op uitgekeken bent
wat zouden jullie doen?
een supersimpele agenda kopen van de hema

Als je een nieuwe wil, dan haal je een nieuwe :’)

Ze zijn nu goedkoop.

Als jij een nieuwe wil, dan koop je een nieuwe, lekker boeiend wat anderen daarvan vinden.

ga um dan ‘oppimpen’ ?

Ik ook, maar ik plak er van alles in:P
Edit:
ook van de hema. xd en ik vind 'm ook al saai.
xd

hhaha.
heeft anders niemand pimptips want ik ben al begonnen een soort wreck this journal uit te voeren op mijn agenda :flushed:… of ik plak allemaal dingen op pagina’s…
maar de buitenkant is zo ACHTERLIJK blij en zomers :N. ik kan daar echt niet tegen in deze tijden haha

Ik heb gewoon ene van de HEMA gekocht, kan jij ook doen. Dan geef je maar iets van 4 euro uit +je kan hem helemaal naar jouw stijl pimpen (:

ik heb meestal 2/3 agenda’s per jaar, maar wel van die goedkope. en ik doe dat omdat ik het HAAT als hij lelijk/vies/verkreukeld of whatever is.

Het is een agenda :stuck_out_tongue: hij hoeft niet leuk te zijn,zolang je maar je huiswerk er in kunt schrijven: P

dan maak je een nieuwe kaft. (binnenkant van kaftpapier of gewoon papier)
En die plak je dan weer over je agenda heen en daar plak je dus nieuwe dingen in.

Ik voelde me trouwens vet schuldig, mijn moeder had een agenda van 10 euro gekocht (of 11 euro ) en we hebben al niet zoveel geld.
En toen vond ik hem later niet meer leuk en ging ik 'm vol plakken.
ik voelde me zo kut. -.-
Edit: en nu weer, ze had zo leuk papier voor in mijn map gekocht, en dan gebruik ik het niet want het flikkert telkens mijn map uit.
IK VOEL ME DAN VET SCHULDIG. :S

kaften :slightly_smiling_face:

Koop een hele simpele van de hema ofzo, daar raak je niet op uitgekeken.