ik ben nog nooit zo verlieft geweest.

Bonjouuuur,

ik moet gewoon even me verhaal kwijt…
ik ben zo verliefd op een jongen, niet normaal,
ik ken hem niet, hij zit in een andere klas, en woont best dicht bij me.
maar als ik hem zie lopen, word dan word ik helemaal zenuwachtig.
een paar weken geleden was zelf zo dan een vriend van hem vroeg of ik met hem wou, en toen ik naar die jongen die ik leuk vond keek, zag ik dat het geen grap was.
ik werd helemaal hyper, en er gebeurde van alles in me hoofd, ik zij tegen die vriend: wt’f wt’f huh w’tf?
ik kon het niet geloven, ik zei: ik weet het niet, ik kon op een één of andere manier geen ja zeggen, die vriend had dus gezegt dat ik het niet wist.
maar nu heb ik weer spijt, dan denk ik van, ja ik had gewoon ja kunnen zeggen.
en me vriendinnen zeggen: ja hij kijkt steeds naar je hé!
maar ik ben ook een best verlegen persoon…
dus ik durf niet op hem af te lopen enzo.
ik probeer ook zo vaak mogelijk bij hem in de beurt te zijn, haha.

hebben jullie ook dat je verlieft bent, en hoe pak jij dat aan?
of als jullie tips hebben hoe ik een beetje kan laten merken dat ik hem gewoon SUPERLEUK vind ondertussen! :drooling_face:

De meeste mensen spreken eerst met een jongen af voor ze überhaupt wat krijgen. En hij laat een vriend vragen of je wat met em wil? Dat is toch van de basisschool, niet meer als je 14 bent? :’)

Wat dacht je van praten met hem, hoe kan je nou verliefd zijn als je hem niet eens kent?
En verliefd is met een d.

Ja inderdaad, waar baseer je je ‘verliefdheid’ op als je hem niet kent?

Ben je wel eens verliefd geweest dan?

Kom op mensen, een beetje ruimdenkend

Het kan toch zo zijn dat ze verliefd is op het beeld wat ze van die persoon heeft, en niet op de persoon zelf? Natuurlijk kun je wel verliefd zijn op iemand die je niet kent :\

Ik denk dat je hem gewoon leuk vind, niet verliefd want je kent hem niet zeg je.

Ze vind hooguit z’n uiterlijk/uitstraling leuk of zo, dat is echt geen verliefdheid.
M’n punt is dat ze hem totaal niet kent, dus misschien moet ze daar is mee beginnen.

zo verliefd, dat je niet meer kan spellen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

sorry, kon het even niet laten. (A)

beankt voor de reactie’s.
misschien zeg ik het idd helemaal verkeerd,
ik vind hem gewoon leuk, maar het voelt als verliefdheid.
oke logisch maar ik wou het dus even kwijt. (:

stap op hem af en zeg ‘ja’ voor het te laat is!

ik las “ik ben nog nooit zo vertieft geweest” haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zoen 'em dan is de hint wel duidelijk.

En anders is 'ie gewoon dom.

Op de titel zeg ik: IK OOK.
Maar ik heb dan wel wat met hem :'D

Nou en, ik denk dat ze het wel kan proberen zonder direct direct verliefd te zijn…
Vroeger moest je ook maar gwoon met iemand trouwen en leerde je diegene dan pas echt kennen… Mja kijk zelf maar wat het beste is… Het is laat ik zeg allemaal gare dingen :stuck_out_tongue: doegieeeezzzzzz

:grinning_face_with_smiling_eyes:

of ja zeggen en hem dan leren kennen
of hem eerst leren kennen en dan ja zeggen

even na gaan voor jezelf waar je je het fijnste bij voelt!

hahaha ik ook al (: