Ik ben nieuw

.

Hoeft niet hoor schat. Maar welkom en laat je niet afschrikken door de reacties die je nu krijgt!

Ik ben in een aardige bui, normaal zou ik hier reageren van ‘oke ga maar weer weg’

Welkom Libre! (:

ik weet niet… misschien bedoelde hij het niet zo? het lijkt me wel logisch dat als je van iemand houdt, je iemand mist… maar sorry ik weet het ook niet echt…

Oh hahaa ik had de vraag niet gelezen -1 voor mij. Ehm zien jullie elkaar niet door afstand, of gewoon allebij geen tijd?

.

Hm dan vind ik het best raar dat hij je niet mist. Tja of hij wil het gewoon niet toegeven…

Mja, ik mis mijn vriendje eigenlijk ook nooit, en hij wordt gek zonder mij. Maar ik hou wel van 'm hoor, maar gewoon, ik heb altijd wel genoeg afleiding en dingen te doen, mijn leven draait niet om hem.

Heb natuurlijk wel mijn momenten dat ik hem mis… Maar niet de heeele tijd!

Welcome!

wel beetje vreemd dat hij je niet mist,
maar als jullie relatie verder wel nog goed is! :grinning:
en zonder problemen of heeel veel ruzies.
Volgens mij hoef je je dan geen zorgen te maken!

Misschien omdat hij zoiets heeft van dat hij je toch wel weer ziet over een paar dagen. Als hij 't maar leuk vind om bij je te zijn toch.
Ik vind 't persoonlijk ook wel een beetje apart, want ik ben net als jij qua je vriendje missen, maarja niet iedereen is ‘t zelfde i guess :’)

ik denk dat het misschien net zo is bij je vriend als @Vlientje zegt… dat hij gewoon in die dagen dat jullie elkaar niet zien veel afleiding heeft waardoor hij gewoon wat minder aan je denkt en je niet zo mist… lijkt me niet dat hij je niet leuk vind/niet van je houdt… anders had hij er allang mee kunnen stoppen!:slight_smile: ik zou je er maar niet te druk om maken meis

ps. welkom!

Ik denk dat het pas echt mis zit als die geen zin heeft om naar jou te te gaan.
Ik kan ook super veel van mensen houden maar ze niet echt missen als ik ze een tijdje niet zie…

Mannen denken daar volgensmij niet zo echt aan.
Die zijn vaker met het moment zelf bezig denk ik?
Hij zal heus wel aan je denken hoor. (:

Dat denk ik dan.

WELKOM (:

Natuurlijk mist ie je wel (:
alleen niet heel erg. Ik mis mijn vriend ook af en toe, maar ik heb het echt druk met dingen, werk/afspreken met vriendinnen ect. Dat ik daar niet eens aan denk. Mijn vriend ben ik niet vergeten hoor ( ': maar mijn vriend smst ook steeds: ‘‘Ik mis je, maar je bent snel weer bij me’’.

Mijn vriendje zegt ook nooit: Ik mis je…
terwijl ik dat weleens zeg…

Denk ook gewoon dat hij me niet zo mist… maar hij heeft een drukke baan… vrienden… sport…

en ik ben een student dus heb gewoon veel meer vrije tijd om hem te missen! Maar ik weet gewoon dat onze relatie goed ziet!

Dus als ik jou was zou ik je er verder niet te druk om maken!

ik had het zelfde, we hadden 1jaar en tweemaanden , het is uit sinds gister

Aah wat jammer, ;(

Als ik tegen mijn vriend zeg: ik mis je, of iets in die richting, dan zegt hij: we zien elkaar snel weer blabla. Dus denk dat jongens het druk hebben met andere dingen en gewoon genieten van de tijd dat ze bij je zijn en daarna weer uitkijken naar de andere keer. En net als hier werd gezegd, als hij dat ook niet meer wil, dan zit het wel mis.

Hoi! Welkom op Girlscene!

Hoihoi, Welkom op Girlscene! (:

Toen ik de titel las dacht ik AAAH NEE NIET WEER! xD (moest terug denken aan die keer dat er steeds mensen een ik ben nieuw topic gingen maken -.-’)

Maar welkom en ik weet helaas geen antwoord op je vraag =(