Ik ben nieuw hier.

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier. Ik vind het forum echt leuk, en ik denk dat ik hier wel vaak op ga zitten. Ik wou gewoon even lekker praten! Alles goed met iedereen? Iemand die zich wilt voorstellen of zo? :wave:

Ik raad het je niet aan om hier te blijven, je kunt beter over een maand of 2 terug komen als alles het weer doet :")
Welkom anyway!

hoi,
Gefeliciteerd met je eerste (onzin-)topic!
Ik hoop dat je het leuk krijgt hier!

Hi, zoals Maur al zei hebben we wat problemen hier :’)
Maar welkom!

Dankje! Hoe bedoel je als alles het weer doet? Wat is er nu anders dat eerst ‘goed’ bleek te werken? Heb tot nu toe nog geen problemen gehad.

niet zo gemeen joh, ze is nieuw, dat kan ze toch niet weten? (:

Merk je snel genoeg XD Geloof ons maar haha

Welkom! (:

Dankje allemaal! Ik keek vaak ook al op de forums en het leek me heel erg gezellig. Ik wou me aanmelden maar toen bleek het dat ik al een account had. Ergens in 2009 aangemaakt, maar nooit wat mee gedaan.

welkomm (:

Nouja veel topics die laten de laatste paar/tig reacties niet zien
 Het veranderen van je username/avatar/signature lukt niet. Verder zijn we meestal heel gezellig wat het dan wel weer leuk maakt!

Ik denk dat ze eerder ‘‘Onzin’’ bedoeld omdat dat het forum topic is waar ik dit berichtje heb geplaatst! :grinning_face_with_smiling_eyes:

En er is een algemeen “Hoi ik ben nieuw” topic. Maar welkom:) Om het topic te vinden, gebruik Google “girlscene + zoekwoord.”