heey ik heb een vriendje is was ik ook smoor op hem maar het wordt steeds minder maar ik durf het niet uitemaken
Waarom durf je het niet? Bang dat je spijt krijgt? Bang dat hij agresief wordt?
Maar wat de reden ook is, je mag je vriendje niet aan het lijntje houden dus toch maar uitmaken zou ik zeggen!
Doe het gewoon. Hij komt er wel overheen.
Dat had ik ook & uitgemaakt, hij kwam er wel overheen, maar ik niet.
Jullie zijn nog zo jong (ik ga er van uit dat hij ook 13 is?) dus het zal wel meevallen, waarschijnlijk zal hij gewoon verdrietig zijn! Het helpt denk ik ook als je erbij verteld waarom je het uit maakt.
En bedenk altijd dat het nog erger is om hem voor de gek te houden.
Succes!
-XXX-
Maar… verliefdheid gaat altijd op een gegeven moment over? Betekent toch niet als je niet meer verliefd bent dat je het dan gelijk uit moet maken? Of ligt dit aan mij…?
Is het echt helemaal over? Dan zou ik het uitmaken, het is voor hem ook niet eerlijk als je hem laat geloven dat je nog verliefd bent.
Ben het met Levine eens. Niemand blijft ze hele leven verliefd.
Nee, maar in een goedlopende relatie loopt de ‘verliefdheid’ over in liefde. (Niet dat wat je voelt voor je broer, zus of ouders, maar wat je dus voelt voor je geliefde.)
Klopt. Maar de TS wil het uitmaken omdat ze niet meer ‘smoor’ op haar vriendje is. Ik betwijfel of het nu echt liefde is aangezien der leeftijd. Maar of het nou liefde is of niet, ik vind dat je wel moet beseffen dat je niet je hele leven zenuwachtig zal zijn om naar je partner te gaan en vlindertjes in je buik zal voelen etc.
Verliefheid word op een gegeven moment houden van…
maar ik neem aan dat als je van je vriend houd je af en toe ook nog wel een kriebels krijgt bij bepaalde dingen die hij doet…
Teminste dat heb ik na 2 jaar lang met mijn vriend nog steeds!
weet je zeker dat het niks meer word? of je irriteert je aan hem?
praat erover met hem en kom er samen over uit wat de beste keuze voor jullie relatie is.
gewoon uitmaken, hij komt er wel overheen.
Sorry maar ik vind je niet meer zo leuk.
AJUUUUUS.