Ik ben niet knap genoeg voor mijn vriend.

Je weet niet eens wat ze zeiden :’) Geef iemand anders niet de schuld van je eigen onzekerheid.

Je moet je daar helemaal niet druk om maken, je vriend heeft voor jou gekozen HIJ vind JOU de mooiste!
Het is gewoon pure jaloezie.

Meid, trek er je absoluut asjeblieft niks van aan. Ik heb dit ook gehad.

De zus van mijn beste vriend zat in de trein met 2 meisjes. Ineens ging het over mij en mijn vriend.
’ En ze heeft haar haar blauw, dat is toch hardstikke raar ? ’
’ ik vind het wel vet ’
’ waarom heeft hij met iemand met blauw haar als hij ook MIJ had kunnen krijgen ? ’

Nou je snapt het al dat ik en mijn vriend gewoon helemaal dubbel hebben gelegen omdat we die meisjes dus kenden en 1 daarvan had ‘verkering’ met hem gehad op de basisschool.

Dus mijn raad aan jou is. Láát ze toch lekker lullen meid. Jou vriend heeft voor jou gekozen en dat is níét voor niks zo :slightly_smiling_face:

die waren gewoon jaloers!! niets van aantrekken :wink: hij is met jou, niet met hun! heb een beetje vertrouwen in jezelf :wink:

Oke dit bedoel ik niet gemeen tegenover de ts hoor! Maar waarom zou het jaloezie zijn? Het is niet meteen jaloezie als je iemand niet mooi/lelijk vindt. Misschien vinden ze dat wel echt, dat kan en dat hoeft niet te betekenen dat ze jaloers zijn.

Maar je vriend heeft niet voor niks wat met je! Uiterlijk is niet het belangrijkst maar niemand wil wet met iemand die die niet aantrekkelijk vindt (:

Daar ben ik 't niet mee eens. Zowel m’n ex als huidige vriend waren aardig verbaasd toen ik zo onzeker bleek te zijn als ik ben.
M’n vriend kon nog wel opmaken dat ik niet erg tevreden ben met m’n uiterlijk, maar hij had er nooit eerder het label “minderwaardigheidscomplex” opgeplakt als toen we iets kregen.

In ieder geval: ja, ik herken me hier in. Maar wat de anderen zeggen is ook waar.
Meisjes zijn nou eenmaal snel jaloers.

Denk zomaar dat die meiden gewoon ordinair jaloers zijn op jou. Dat JIJ het voor elkaar kan krijgen om zo’n knappe leuke boy aan de haak te slaan, terwijl zij nog niemand hebben. Geniet van je vriendje en heb vooral zelfvertrouwen! Als hij jou niet mooi of leuk vond of als hij liever 1 van hun zou willen hebben dan was hij nu niet met jou geweest

Altijd bemoeien stomme mensen zich wel met je, maar ze zijn gewoon jaloers want jij ligt uiteindelijk bij hem in bed! haha :slightly_smiling_face:

Maar je weet niet eens zeker of ze dat wel precies zeiden…?

Ben je wel zeker dat het om jou ging? Ik betwijfel dat ze over jouw uiterlijk hadden zitten roddelen, als je daar nu alleen zat. Misschien was jouw vriend ooit een crush van één van die meisjes en gaat het om jaloezie? Je moet al vreselijk gemeen zijn om over iemand zijn uiterlijk te beginnen roddelen. Als ze dat echt zijn, dan zou ik hen uitlachen omdat hun innerlijk ontzettend lelijk is.

Niks van aantrekken!

Oh dit denk ik ook heel vaak.
Alleen heb ik nooit gehad dat meisjes er wat over zeiden.

Die meiden waren zeker jaloers op een gelukkig stelletje.
Niet veel meiden hebben het getroffen met een leuke vriend.
Hij geeft jou aandacht ipv andere meiden, dus wat boeit het wat hun denken:)
Hij is met jou en jij bent met hem. Samen zijn jullie een mooi stel :wink: !

Aah, ik herken het.
Alleen ik denk niet dat je je iets zou moeten aantrekken van die meiden. Ik bedoel: hoe goed kennen hun jou nou eigenlijk? NIET. Ze beoordelen je alleen op een slecht moment (na een festival) op je uiterlijk. Er is zoveel meer aan een persoon dan alleen het uiterlijk.
Hou je hoofd omhoog en laat je niet naar beneden praten door van die rotmeiden. Je vriend heeft niet voor niets voor jou gekozen!
Veel liefs

RED HOT CHILI PEPPERS ALLES!

Nee, het is inderdaad al gezegd, ze zijn jaloers. En je moet niet zo onzeker zijn, je vriend valt op jouw, heeft met jouw, en houd van je. Is dat niet genoeg? Tuurlijk vind je vriend je mooi, anders valt ie toch niet op je? :slight_smile:

Mee eens. Overigens denk ik niet dat ze over je uiterlijk roddelden, maar jaloers waren omdat ze jullie een leuk stelletje vonden, en misschien zelfs jaloers waren op jou vanwege je vriendje.

Woop.

Maar je zou natuurlijk ook geen relatie hebben met hem als je ‘niet knap genoeg’ zou zijn. Trek je er niets van aan joh, je vriend heeft niet voor niets jou gekozen als vriendin. Je bent niets minder dan jouw vriend, anders zouden jullie geen relatie kunnen hebben.