Ik ben niet interessant voor jongens :(?

Overlaatst is een van mijn beste vriendinnen (14) door een jongen van 16 uit eten gevraagd. Het is natuurlijk duidelijk dat hij haar leuk vindt. Maar dat is nu echt al de 6de jongen die zoiets aan haar vraagt en ik heb dat echt nog nooit gehad…
Ik ben wel stil enzo, waardoor ik het niet gek vind dat ik niet opval bij jongens. Maar die vriendin is ook niet luid en ook wel stil.
Ik zit gewoon de hele tijd na te denken dat ik waarschijnlijk nooit leuk gevonden ga worden.
Ik ben best vol (maat 38 kwa broek en 1.62m) heb puistjes en hééél dun lelijk haar.
Ik werd echt nooit aangekeken door jongens, maar nu zijn mijn beste vriendinnen één hele week (echt een hel voor mij) naar Rome toe. Hierdoor moet ik nu bij andere meisjes zitten in mijn klas, maar echt (sorry dat ik het zeg) dat zijn zulke saaie mensen. Één daarvan is ook gewoon super raar.
Maar iedere keer wanneer ik bij hun zit word ik echt aangekeken door jongens en eigenlijk vind ik dat niet echt erg :’).
Ik zit er gewoon echt heel erg over na te denken, want ik denk niet dat ik ooit een vriendje ga krijgen op de middelbare school (omdat ik niet echt leuk ben).
Ik vind het best stom om er met mijn beste vriendinnen over te praten omdat hun de reden zijn waarom ik me er best rottig over voel. En ze zijn niet eens in Nederland en om dat via whatsapp te doen lijkt me niet slim…

Maar ik vind het dus best raar dat ik me ineens beter ga voelen wanneer ik met minder leuke (tja dit is een mening maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen) mensen om ga.
Eigenlijk vind ik dit best gemeen van mezelf, maar ben ik de enige die dit heeft?

meid je bent nog zo jong! Maak je niet druk! :slightly_smiling_face:

Ik herken je wel hoor! Ik heb hetzelfde s [/s] en voor mijn gevoel nog steeds (wat dus totaal niet is,maar gewoon een stukje onzekerheid.)

Tja, volgens mij, althans ik merk dit bij mijzelf, is dat hoe leuker je jezelf ziet hoe leuker de jongens jou gaan zien. En ik zeg niet dat je je zelf nu helemaal fantastisch moet gaan vinden en dat de jongens dat dan ook meteen vinden.
Maar ik bedoel van, maak je je er niet druk om, als je je erg onzeker voelt over je uiterlijk etc vraag misschien je moeder om naar de kapper te gaan voor een ander kapsel, etc? Dit kan ook al erg helpen!

Verder zou ik gewoon lekker je zelf zijn, je hier niet druk om maken, en dan komen de jongens echt wel! Toen ik dit deed merkte ik ook meteen dat er wel verschil in zat.

En zo te horen ben je nog jong, en ik weet dat het tegenwoordig ‘‘raar’’ wordt gevonden als je geen vriendje hebt gehad voor je 14e…Nou dat is het dus echt niet. Maak je hier dus vooral niet druk om! Die jongens komen nog wel.

En misschien, staan de jongens nu voor je vriendinnen in de rij, maar later rond je 16e-18e staan zij misschien wel allemaal bij jou! Houd je hier aanvast!

Je bent pas 14. Dat vriendje komt echt nog wel. (:

Toen ik 14 was had ik ook geen aandacht van jongens hoor! En ik zou willen dat ik broekmaat 38 had. 't Komt allemaal wel meid, echt waar.

Eerst leren van jezelf te houden, dan pas aan jongens beginnen. Je bent nog hartstikke jong! Tijd zat.

Toen ik 14 was zag ik er ook niet uit, maar dat kwam ook omdat ik echt niet lekker in mijn vel zat. Sinds mijn 18e heb ik lenzen en ben ik mijn haar gaan verven. Puur om me weer goed te voelen, zo kwam mijn eigen gekke ik ook weer naar voren. Kort daarna kwam ik in contact met mijn (eerste) huidige vriend ^^

Zoals als gezegd wordt: Hou van jezelf, dan straal je dat ook naar anderen uit.

Ik krijg ook weinig aandacht van jongens. En de jongens die mij aandacht geven vind ik niet leuk :dry: .
Onze tijd komt nog wel :sob::muscle:

Awh wat een lieve reacties allemaal :slightly_smiling_face: Dankjewel

Toen ik 14 was had ik me nog geen flauw benul van vriendjes :’)
Was ook wel vrij laat moet ik zeggen.

Ik ben het begin van dit schooljaar ook pas voor het eerst iemand tegen gekomen die me leuk vind en ik ben 18. Bij de een komt het snel, bij de ander wat minder snel, wat maakt het uit? Je hebt nog een heel leven voor je en je bent nog jong!

Meid je bent 14, relax.
En btw als ik je zo zie typen dan lijkt het dat je liever naast die meiden die je saai vind zit dan naast je vriendinnen alleen voor de aandacht van de jongens, weet niet of dit zo is maar zo komt het wel over…

Maak je er niet zo druk om! x
En begin eerst met van jezelf houden, daarna komen de jongens vanzelf wel

Toen ik 14 was dacht ik echt exact hetzelfde over mezelf. Ik had (vond ik) vet haar, was dikker dan de rest van mijn vriendinnen en had ernstige acne. Je moet je vooral focussen op waar je wel blij mee bent met jezelf. Als je dat doet ga je meer open staan voor positieve aandacht! Ik ben naar de huisarts gegaan voor mijn acne en dat was binnen een jaar weg, en toen ik eigenlijk geen aandacht meer ging besteden aan jongens omdat ik dacht dat ik te lelijk was voor vriendjes, kwamen zij naar mij toe.
Conclusie meis, het komt wel. Ga op zoek naar jouw plusplunten en probeer deze te accentueren en er zelf in te geloven!

Ik kreeg ook geen aandacht van jongens en was heel verlegen met hen. Kdenk da ze daardoor je echte karakter ni leren kennen en nu is mn zelfvertrouwe gegroeid. Ik merk da ik nu meer me jongens omga en zij sneller met mij beginnen prate. Uiterlijk maakt ni zoveel uit, als je maar zelfvertrouwen hebt (ni arrogant). En ik ben er trouwens zeker van da jij prachtig bent en snel een heel lieve jongen gaat vinden!!! :wink:

Die aandacht komt nog wel! :slightly_smiling_face:
Toen ik 14 was, werd ik zelfs gepest door een aantal jongens omdat ze mij lelijk vonden
hierdoor dacht ik ook dat ik nooit een vriendje ging vinden maar nu, bijna 3 jaar later, is alles veel beter en geloof me, er zijn echt wel jongens die jou sowieso superleuk vinden

Burnbabyburn

Maak je maar niet druk, Ik voel me soms echt lonely en toe aan een vriendje maarja dat komt nog wel :stuck_out_tongue:

Iedereen is mooi. lelijke mensen bestaan niet. ofnouja sommige wel, maar die zijn verrot vanbinnen

geloof in jezelf meid. je zult zien dat je later gelukkig word

Hier herken ik mijn 14-jarige ik echt superveel in! :flushed: Ik was altijd ook enorm onzeker, bij mij was dat dan ook terecht want ik werd meerdere keren per dag nageroepen dat ik lelijk was. Ik durf wedden dat jij wel 10 keer mooier bent dan jij jezelf nu ziet. De puberteit is gewoon een hele moeilijke periode waar je even door moet. Probeer gewoon te genieten van de leuke momenten met vriendinnen en het feit dat je nog geen zorgen hebt in je leven, die aandacht van jongens komt écht nog wel! Ik ben pas uitgevraagd door een jongen die me elke dag uitschold voor lelijke puistenkop of walgelijk stinkdier met al zijn vrienden bij toen ik 14 was. die date kon hij op z’n buik schrijven. En ik krijg nu over het algemeen veel meer aandacht van jongens als een vriendin van mij die op 14 jaar heel veel vriendjes had en waar ik toen ontzettend jaloers op was. Hoop dat dit niet arrogant overkomt maar ik wil je gewoon laten zien: alles komt goed meid!

Het komt vanzelf! Toen ik veertien was was ik er ook zoals jij mee bezig en dacht ik dat ik nooit aandacht van jongens zou krijgen. Ik vond mezelf ook niet goed genoeg en lelijk en niet leuk. Op mijn 18e kreeg ik pas mijn allereerste vriendje (eerste zoen zelfs!). Nu ben ik 21 en heb ik het bijna voor het kiezen, zo ongeveer! Je gaat nog zoveel veranderen en er komt nog zoveel moois aan. Die jongen vind je echt wel zodra het daar tijd voor is :grinning:

Ik had op de middelbare school ook nooit veel aandacht van jongens. Pas toen ik in m’n laatste jaar zat en nu studeer merk ik dat het echt is toegenomen. Geef het de tijd. Het is ook niet zo dat aandacht van jongens ‘alles’ is(ik kan er soms ook echt gek van worden haha). Het komt vanzelf!