ik ben niet creatieffffffff :o

Hallo,
In mijn school is er een uitwisselingsproject met Afrika. Ik wil graag mee,maar daarvoor moet ik een presentatie doen en :fieuw:1attribuut meenemen dat gelinkt is aan ‘sport’. Dat moet heel erg creatief zijn, maar 1 groot probleem ik ben helemaal niet creatief. :cold_sweat: Heeft iemand ideeën van iets dat ik kan knutselen of in elkaar steken?

Ik snap de opdracht niet helemaal, ik wil je graag helpen maar wil je iets duidelijker zijn.

Misschien kun je opzoeken welke grote sporters uit Afrika komen? Vertel hier dan iets over. Dit kun je weer doorlinken op dat zij gemotiveerd waren om voor hun doelen te gaan en deze ook behaald hebben en je hier veel inspiratie in ziet en blahblahblah.

Zoiets?

We moeten een attribuut meenemen die te maken heeft met het onderwerp dat we gekregen hebben waarover wij moeten praten. Mijn onderwerp is Sport in Zuid-Afrika. We moeten niet alleen praten over ons attribuut. We moeten over dat onderwerp praten en als extra moeten we dat attribuut mee nemen. En eigenlijk moeten we alleen de link met het onderwerp ‘sport’ en het attribuut bespreken. Het moet erg creatief zijn maar ik heb geen ideeën. :wink:

Iets met rugby? Dat is dé sport van Zuid-Afrika.

Rugby is een goed idee. Je kan misschien een rugby shirt aandoen? Dit is een goedkope die ik tegenkwam: http://www.mandmdirect.nl/01/details/RW98?lid=GNP&utm_medium=cpc&network=google&utm_source=google&utm_campaign=Product+Listing+Ads+-+Shopping&mkwid=sawz8OGQP_dc&pcrid=45665996184&pkw=&pmt=

Of je neemt een rugby bal mee en maakt er een soort van spelletje van dat je in je presentatie verwerkt? Doe bijvoorbeeld een soort quiz, en degene die als eerste zijn hand op steekt, gooi je de rugby bal toe, en die mag dan antwoord geven. Eventueel met een (zuid-afrikaans gerelateerde) prijs.