Ik ben niet belangrijk voor hem

[i]Ik heb sinds 7 maanden voor het eerst verkering,net als mijn vriendje,en onze relatie is nice!!! We hebben veel gemeen en vertrouwen elkaar,en denken dat we voor elkaar gemaakt zijn :hugs: . Maar het probleem is dat hij veel dingen boven mij zet. Zijn game accounts, games, internetvrienden van die games,en zijn echte vrienden (die achter zijn rug om over hem roddelen!) gaan allemaal boven mij. Het is niet zo dat hij niet van me houd,hij zegt ook tegen mij ‘Ik hou van je’,maar er gaan gewoon veel dingen boven mij. Soms heeft hij ook geen zin om af te spreken,maar dan komt hij en vind hij het wel leuk, en heel soms wilt hij eerder weggaan,zodat hij nog even iets voor zichzelf kan doen (gamen). Hij heeft echt een opsessie.
Hij wilt dat het leven uit zijn games bestaat, hij gamed in de nacht door,praat vaak erover, geeft zijn geld eraan uit,dat soort dingen. Zijn broer zit overdag alleen maar op zijn kamer te gamen in het donker,en komt alleen naar beneden als hij moet eten,maar gaat met zijn eten weer naar boven :open_mouth: . Die heeft ook nooit een vriendinnetje gehad trouwens…

Wat moet ik doen? Ik zit hier nogal mee!![/i]

Eh ja, de meeste mensen doen dingen naast constant met hun geliefde praten/zijn zeg maar.

“en zijn echte vrienden”
Is logisch. Als hij zijn vrienden voor jou laat vallen, en stel het gaat uit, is hij iedereen kwijt.

“heel soms wilt hij eerder weggaan,zodat hij nog even iets voor zichzelf kan doen (gamen).”

“Hij wilt dat het leven uit zijn games bestaat, hij gamed in de nacht door,praat vaak erover, geeft zijn geld eraan uit,dat soort dingen.”
[size=13px]Dus?

Ik snap je enigszins wel hoor, maar je stelt je aan de ene kant ook weer aan. Wil je dat hij zijn tijd 100% aan jou besteed? Praat er eens met hem over?

Hij heeft ook een hobby. Het is niet alsof hij alles boven jou stelt, maar hij verdeelt zijn tijd. Ik ga er vanuit dat jullie beiden nog best jong zijn en de één heeft wellicht meer tijd voor zichzelf nodig dan de ander. Je kan er met hem over praten dat je dit zo voelt?

Ik denk dat ze dit beter voor zich kan houden. Als je hier al over gaat jammeren terwijl jullie nog maar net samen zijn?
Jongens hebben ook nog een leven naast jou, je kan moeilijk verwachten dat ze thuis op de bank gaan zitten wachten totdat ze weer iets met jou mogen doen.

Dus jij vind dat hij niet mag game en niks met zijn vrienden mag doen en 24/7 bij jou moet zijn?

Jij doet toch ook leuke dingen met vriendinnen, gaat winkelen noem maar op! Laat hem dat ook houden!

1 ding kan ik je vertellen: hij zal het gamen nooit opgeven voor jou hoe graag je dat ook zou willen.
Ik weet bijna zeker dat hij heel erg van je houd en erg blij voor je is… maar zijn vrienden betekenen ook veel voor hem aangezien die er voor hem waren voordat jij in zijn leven kwam, hij kan hun moeilijk in de steek laten voor jou nietwaar? en zijn vrienden doen niets liever dan een potje met hem gamen.
Misschien is het een idee om ook een spelletje met hem te spelen.

Wat ik sowieso zou doen is hem uitleggen hoe het voor jou voelt zodat hij dit zal begrijpen en misschien rekening mee kan houden.

Eerlijk gezegd vind ik dat je je best aansteld, hij mag toch ook tijd besteden aan zijn hobby’s en vrienden.
Het is niet dat hij 24 uur, alleen met jou moet zijn.

Stel: (Niet dat het gebeurd.) Dat jij het uit zou maken, en hij er erg mee zou zitten. Dan is de enige oplossing ook afleiding zoeken, en tijd besteden aan je hobby’s.
Ik snap hem wel.

Ja dit. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel jullie elkaar zien maar als jullie veel zien snap ik hem helemaal. Ik zie mijn vriend, buiten vakantie om, ook maar 1/2 keer in de week en de rest van de tijd is hij ook veel bij vrienden of aan het gamen. Dus? Zolang hij verder gewoon lief blijft doen en me niet laat zitten voor hun, vind ik het best. Sommige jongens hebben gewoon meer vrijheid nodig, als jou vriend ook zo is, moet je dat gewoon accepteren. Als hij nog met jou afspreekt, zegt dat hij van je houdt en lief doet, is er toch geen probleem?

Ik ken me er niet inmengen.
Gamen gaat niet boven mijn vriend, maar ik game gewoon graag.
Ik denk dat jouw vriend ook gewoon erg graag gamed en met z’n vrienden omgaat.

Gamen is blijkbaar zijn hobby waar hij ook zeker het recht op heeft. Je moet ook nooit willen proberen een jongen te veranderen of forceren iets te doen of niet te doen. Het is juist wel goed dat hij zijn eigen leven leidt… Ik denk dat jij teveel gefocust bent op hem. Ga ook een hobby zoeken of wat leuks vaker met vriendinnen doen. 24/7 samen zijn en elkaar op zo’n jonge leeftijd (weet niet hoe oud je bent maar je hebt pas 7 maandjes en je klinkt nog wel als een tiener) al het belangrijkste aspect in het leven vinden, is echt niet goed, daar krijg je later spijt van.