[i]Ik heb sinds 7 maanden voor het eerst verkering,net als mijn vriendje,en onze relatie is nice!!! We hebben veel gemeen en vertrouwen elkaar,en denken dat we voor elkaar gemaakt zijn . Maar het probleem is dat hij veel dingen boven mij zet. Zijn game accounts, games, internetvrienden van die games,en zijn echte vrienden (die achter zijn rug om over hem roddelen!) gaan allemaal boven mij. Het is niet zo dat hij niet van me houd,hij zegt ook tegen mij ‘Ik hou van je’,maar er gaan gewoon veel dingen boven mij. Soms heeft hij ook geen zin om af te spreken,maar dan komt hij en vind hij het wel leuk, en heel soms wilt hij eerder weggaan,zodat hij nog even iets voor zichzelf kan doen (gamen). Hij heeft echt een opsessie.
Hij wilt dat het leven uit zijn games bestaat, hij gamed in de nacht door,praat vaak erover, geeft zijn geld eraan uit,dat soort dingen. Zijn broer zit overdag alleen maar op zijn kamer te gamen in het donker,en komt alleen naar beneden als hij moet eten,maar gaat met zijn eten weer naar boven . Die heeft ook nooit een vriendinnetje gehad trouwens…
Wat moet ik doen? Ik zit hier nogal mee!![/i]