Ik ben mijn mobiel echt zat

Hallo,

Ik heb een samsung Monte van 20 euro per maand, het probleem is dat ik mijn mobiel helemaal zat ben. Ik heb al bijna een jaar abbonnement en dan moet ik nog een jaar. Ik wil nu gewoon het liefst een smartphone hebben.

Ik heb wel keuzes om het los te kopen of een afkoopsom te betalen?

Wat zouden jullie doen??

Ik neem mijne altijd samen met een 1-jarig abonnement… Dus aan mij heb je niks, UPJE !

Ik zou het nog een jaartje proberen vol te houden. Dan zijn de mobieltjes namelijk alweer een stuk verder en waarschijnlijk wil je dan wèèr een nieuwe. Althans, zo gaat dat bij mij. x]

Ligt eraan hoe duur zoiets dan is.
Waarom ben je je mobiel zat?

Nou je kan er eigenlijks niks mee, het enige wat ik kan doen is bellen, smsen en op de wifi. Verder kan je niet iets doen zoals whatsapp of pingchat.

ik zou gewoon je mobiel nog een jaartje houden,
koop dan een nieuwe i-pod ofzo
dat je wel iets leuks hebt om muzike op te luisteren ofzo
en dan heb je nog een jaar om naar de allenieuwste smartphone uit te kijken

trouwens, ik zou echt geen nieuwe mogen van mn ouders! xd

Kom op, het is maar een mobiel.
Het belangrijkste van een mobiel is dat ie kan bellen en smsen. -__-

Ik heb een simpel nokiatje en daar kan ik ook alleen maar mee smsen/bellen.
Ik snap serieus niet wat er nou zo leuk aan pingen is en Blackberry’s maar dat zal dan wel aan mij liggen. Tegenwoordig is iedereen zo geobserdeerd door social media.
Ik zou inderdaad nog even wachten, over een jaar kun je waarschijnlijk nog veel meer met een mobiel dan nu.

samsung monte is toch ook een smartphone?

het is een telefoon man. bellen en smsen meer heb je niet nodig.

Je kan je samsung monte te koop aanbieden en dan een nieuwe mobiel los kopen waar je kaartje in kan :wink: Dat is waarschijnlijk wel het goedkoopste.

@c1993 sommige mensen hebben wel meer nodig. Ik kan écht niet meer zonder internet op mn telefoon.

Ik zou niet een afkoopsom betalen als ik jouw was. Dat zijn meestal belachelijk hoge bedragen waardoor je net zo goed gewoon je telefoon een jaar langer houd.
Met een goedkope smartphone abo betaal je rond de 35euro denk ik. Anders neem je er 2 als je dat kunt betalen althans.

Als ik blox op mijn telefoontje kan nemen ben ik al happy :3

ik zou het ook inderdaad gewoon nog 1 jaar vol houden.

En dingen downloaden en er op zetten? Ik kan ook niet zonder inet en apps ect, dus ik snap je wel. Meestal niet altijd, maar vaak als je eenmaal een smartphone met inet heb wil je niet meer zonder.

Neem je Nitendo/laptop mee naar school.

Als op internet kijk naar een nieuwe mobiel wil ik die ook altijd meteen. Maar als ik dan even nadenk, weet ik toch wel dat ik aaaal die functies toch amper ga gebruiken. Dus is het je echt die extra kosten waard?

Ik denk gewoon dat ik nu dan een goedkope blackberry los ga nkopen en dat ik volgend jaar mn abbonnement verleng en een andere (betere?) toestel neem :slightly_smiling_face:

ik heb dan wel een android mobiel :3 maar ik wilde perse een goede mobiel met internet omdat al die smsjes die ik naar mn vriend stuur te duur zijn, en whatsapp verder niks kost haha x]
maar ik weet wat je bedoelt

en een goedkope blackberry is misschien wel een goed idee als je echt een andere mobiel wil