Ik ben mezelf niet

Hallo meiden…
Een paar maanden geleden ben ik begonnen bij een nieuwe bijbaan en ben ik verliefd geworden op een collega die er al langer werkt. Hij is zoo leuk, echt mijn type. Van mezelf kan ik best makkelijk praten… De eerste dag dat ik hem zag praatten we ook makkelijk. Ik ben zo´n meisje dat meteen zijn nummer enzo vraagt, dus die avond de hele avond geappt en wilde hij de volgende dag afspreken. Hij heeft me opgehaald met zn auto en hebben we beetje rondgereden enzo. Toen werd ik al een stuk verlegener. We hebben nog een paar keer afgesproken en een keer ben ik bij hem thuis geweest, op zijn kamer. We hebben seks gehad maar het deed behoorlijke pijn bij mij, omdat ik super gespannen was enzo.
Elke keer als we afspraken voelde ik me niet op mijn gemak, was ik best wel stil (terwijl ik dat bij anderen nooit ben), en gewoon totaal niet mezelf. Ik was anders dan dat ik eigenlijk ben. Op het werk zijn wij gewoon collega’s en de anderen weten hier niks van. Hij zelf zeurt best wel veel tegen mij op het werk… alles wat ik doe is niet goed genoeg. Ik word er altijd ontzettend onzeker van.
Nu ben ik bang dat hij me niet meer leuk vindt. Ik ben bang dat hij niet meer wil afspreken omdat ik saai ben. Hij wilt namelijk al niet meer afspreken.
Wat kan ik hier aan doen? Hij is zóó leuk, dat vind ik nog steeds. Maar elke keer als ik met hem afspreek kan ik bijna niks zeggen. Dan ben ik niet dat spontane meisje dat ik normaal bij andere mensen ben. Nu denkt hij dat ik een stil meisje ben waarbij geen plezier te beleven valt.
Wat moet ik doen? :frowning_face:

IK BEN MEZELF NIET EN NOOIT GEWEEHEEEST

Acda en de Munnik hou ik van! <3

Ghehe. Mijn eerste gedachte…

Maar OT. Ik zou gewoon aan hem uitleggen dat je hem zo leuk vind dat je er verlegen van wordt, dan snapt ie tenminste waar het vandaan komt en kan ie je misschien op je gemak stellen.

Bedankt voor je reactie. Ik heb het hem wel een keer verteld, en hij zei dat hij maar 2 jaar ouder is en dat ik niet voor hem verlegen hoeft te zijn en dat hij het allemaal niet raar vindt wat ik zou zeggen enz… maar het heeft niet geholpen :frowning_face:

Tien minuten geleden deze reactie gelezen en nu mezelf erop betrappen dat ik dit nummer in m’n hoofd heb hierdoor :’)

Ga je daar toch mee trouwen :’)

Nee grapje, als hij zo doet is hij je niet waard, laat hem gaan.

Vind ik nogal kort door de bocht, ik zie nergens staan waarom hij niet meer wil afspreken? Hebben jullie het daar wel eens over gehad.

OMG ik schoot zo in de lach hierdoor hahaha :bowing_man:

Het was sowieso al snel duidelijk dat dat we allebei niet opzoek zijn naar een relatie. Zowel hij niet als ik niet. In het begin toen ik hem leerde kennen praatte hij veel uit zichzelf, heeft me zelfs een paar keer gebeld toen ik in het buitenland zat en kwam midden in de nacht naar mijn huis toe rijden omdat hij me gewoon even wilde zien…
Nu praat hij bijna niet meer uit zichzelf, wilt niet meer afspreken. Hij zegt dat hij gewoon met andere dingen bezig is; feesten, vrienden, school, werk…
Maar het is al weken zo en ik denk gewoon dat het aan mij ligt…

meer ?

Anders ga een keer samen uit, neem een paar drankjes en kijk hoe het loopt. Desnoods neem je wat vrienden mee. Over het algemeen ben je veel losser en minder gespannen :slightly_smiling_face:. En sowieso denk ik dat na mate de tijd verstrijkt het minder erg zal worden

Nog steeds als ik de topictitel zie denk ik hier aan. En door jou reactie zit het nu ook constant in me hoofd.

OT: kan je verder niet helpen.