ik ben mezelf kwijt door hem

Lieve allemaal,

De laatste weken voel ik me een soort van depressief, ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aan moet en daarom heb ik jullie hulp nodig…

Na een half jaar het liefste vriendje van de wereld te hebben gehad, maakte hij het uit. Ik was er helemaal kapot van, hij zei dat hij het te druk zou krijgen met school en dat hij vrij wou zijn. De geruchten gingen toen al rond dat hij achter een ander meisje aan zat. Maar goed, ik wou het afsluiten, en besloot me er niet verder in te verdiepen, het zou me alleen maar verdrietiger maken (dat is ook helemaal niks geworden, dat meisje wou niets).

Iedere keer als ik op stap ging, kwam ik hem ook tegen. De vonk sprong dan gewoon weer over, bij ons beiden. Maar daar bleef het bij.

Anderhalve maand nadat het uit was, deed hij weer een liefdesverklaring bij mij, op stap; ik was alles voor hem, zijn meisje, hij kon niet zonder mij, hij zou altijd weer bij mij belanden. Natuurlijk geloofde ik hem eerst niet! Maar de woorden klonken zó goed, ik wou zó graag dat het weer werd zoals het was… en dus zoenden we. De volgende dag, belt hij mij op met dat hij niet van gedachten is veranderd. Ik stuur hem s’avonds een lief smsje en krijg een beetje een vaag bericht terug.

De volgende morgen, in de klas, krijg ik een berichtje, van hem. ‘Sorry, maar dit kan niet, ik wil vrij zijn, ik wil helemaal geen relatie. Vergeet het maar.’ Dus, daar zit je dan. In de klas, hopeloos, proberen niet in tranen uit te barsten.
Ik ben ontzettend boos op hem geworden en heb hem uitgescholden voor alles en nog wat, wat dacht hij wel niet wie hij was?!
Hij heeft me duizend keer zn excuses aangeboden en natuurlijk, had ik hem al lang vergeven.

Weer een maand later, zit ik in de taxi naar huis toe, na een avondje stappen. Stuurt hij weer een smsje met ik wil je terug en ik beland toch altijd weer bij jou. Volgende dag belt hij me weer om te zeggen, sorry dit word niks , ik ben een klootzak, sorry het spijt me BLABLABLA.

Okee… dus na heel wat gedoe is het nu inmiddels vier maanden uit.
Ik vind een andere jongen leuk, en hij merkt dat, een paar weken niets van zich laten horen, en nu ik eindelijk een andere jongen leuk vind, probeert hij alle aandacht te krijgen.

Ik ben in de war, ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil het afsluiten en hem achter me laten, maar het lukt me niet! Ik verlang naar hoe het eerst was, ik verlang naar echte liefde… maar wat moet ik in godsnaam doen.

Ik denk dat je hem moet laten gaan! Ookal is het heel lastig als hij steeds opeens weer contact wilt

heey,
als ik jou was zou ik tegen hem zeggen dat als het zo doorblijft gaan kan hij stikken neem met die andere jongen en zeg tegen je ex wil je me niet meer bellen of smsen het word toch niks tussen ons (ookal denk je misch stiekem van wel) ga eerst wat afspreken met die andere jongen en wie weet is hij noch veeeel en veeeeel leuker dan je ex vraag btw ook je vriendinnen om je tehelpen al belt of smst je ex weer

ik hoop dat je er wat aan hebt xoxo momo<3

Hij speelt met je.
Wees beter en laat hem achter je.

Hm ik zou zeggen dat hij maar kan terugkomen als hij echt weet wat hij wil.

Ik wilde eerst zeggen dat hij het moeilijk heeft met zijn tijd plannen en daarom maar de verkeerde keuze maakt.
Toen las ik verder… ah, het typische, ik maak het uit maar mijn ex vindt na een tijd een ander leuk-geval, dan gaat hij inderdaad om jouw aandacht vragen.
Natuurlijk wil hij jou niet kwijt, hij weet zelf ook wel dat hij een idioot is om jou zo te behandelen, maar wanneer jij aandacht aan een ander geeft, dan verandert er altijd iets.
Jouw ex wil testen of jij alles voor hem over hebt: je zegt zelf al ‘ik ben mezelf kwijt door hem’. Laat je niet testen of gebruiken, het half jaartje met hem zal vast geweldig geweest zijn, maar het wordt niet meer zo, want hij gedraagt zich als een kleuter.
Dus ga lekker met die ander verder, je ex mag echt wegkwijnen van verdriet voor wat hij jou heeft aangedaan.

Woei dubbel, euh up?

gewoon laten gaan, die gast.
beetje vaag ook, want eerst wil hij je terug en daarna wil hij niks meer met je te maken hebben.
Genoeg jongens op de wereld :’)
En zoek afleiding, tegen de depressie.

oprotten met die gast, antwoord niet meer op hem. e regeer je af in een word-bestand. o kan je toch reageren maar leest hij het niet. je mag er in schelden wanhopig zijn en alles tegen hem zegge t je wilt. maar stuur niks :slightly_smiling_face:

dit is dan in de buurt van een stap 1.
p.s. hij klinkt als een gore klootzak, laat hem geef aandacht aan die nieuwe jongen :grinning:

niet intrappen… ik trapte er namelijk wel in bij mijn ex en ging terug naar hem… het duurde 2 weken en toen werd ik aan de kant geschoven… negeren die sukkel…
hij is jaloers en wil niet dat jij gelukkig bent en hij niet… hij vind je niet leuk, hij wil je bij je nieuwe vlam weghebben

Supersuper bedankt voor al jullie lieve reacties, nu weet ik hoe de buitenwereld er over denkt… Hem laten gaan vind ik alleen zo moeilijk, ik ben bang dat het niks wordt met die andere jongen als ik nog met hem in mijn gedachte zit…
Waarom kon het verdorie niet blijven zoals als het was.

Supersuper bedankt voor al jullie lieve reacties, nu weet ik hoe de buitenwereld er over denkt… Hem laten gaan vind ik alleen zo moeilijk, ik ben bang dat het niks wordt met die andere jongen als ik nog met hem in mijn gedachte zit…
Waarom kon het verdorie niet blijven zoals als het was.

Er bestaat ook nog zoiets als ‘vrijgezel blijven’ en even rust nemen.
Voor jezelf, om over hem heen te komen. En even te genieten van het vrij zijn…

Laat hem achter je. Een jongen die zo met je omgaat en het uitmaakt wanneer het hem uitkomt moet je geen tijd in steken.

En geef het wat tijd. Dingen kunnen slijten, en misschien kijk je er anders tegenaan na een tijdje.

Jullie zijn schatjes, allemaal bedankt! Volgens mij begin ik langzaam in te zien dat ik door moet gaan zonder hem.
Heel lief, al die reacties! <3

Blokkeer z’n nummer, waarom heb je het nog?

Wat een kutsituatie zeg… Vind het echt rot voor je. Deze jongen moest eens weten zeg pff. Maar eerlijk, laat hem achter je. Liefde maakt blind, en je hebt een ideaal beeld van hoe het was. Maar niemand heeft het recht om jou zo te behandelen. En zoals anderen al zeiden, het gaat nooit meer zo worden als dat het was. Je verdient veel beter. Tuurlijk jullie hebben een leuke tijd gehad, dat blijft ook nog lang hangen en die zwak blijft. Tijd heelt alles :slightly_smiling_face: Dus leef je leven en ga lekker met die andere jongen wat doen joh! Je ex kan dat gewoon niet hebben :slightly_smiling_face: