Ik ben kapot van binnen

Ten eerste wil ik hierbij echt sorry zeggen voor het openen van een topic op jullie meidensite, maar ik heb echt wat tips/advies/hulp nodig. Als ik niet moest zou ik jullie echt niet willen lastigvallen als jongen maar ja dus sorry nogmaals meiden.

Nou ik heb dus een meid ontmoet 4 maanden geleden, en we hadden echt een hele goeie klik, we begonnen te appen en ik had dat mooie gevoel nog nooit. Ik werd heel snel zo gehecht aan d’r, ze was leuk en lief en aardig enz. Ik kon niet zonder haar, dacht constant aan dr. Ik heb t ook de laatste tijd heel slecht op school dus ze was mijn lichtpuntje in de donkere tunnel eigenlijk. Zij voelde hetzelfde voor mij, we gingen daarna een aantal keer leuke dingen doen, en appten verder. Ze was ook heel verliefd op me zei ze, en ik natuurlijk ook heel erg…
Het enige minpunt is dat ze best ver woont, dus we kunnen niet zo heel veel afspreken.
We hebben wel wat, maar ze wou niet te snel gaan en verkering nemen, daarvoor hebben we elkaar te weinig gezien zei ze.
Ik merk al sinds 2/3 weken dat ze erg kortaf en ‘droog’ doet. Toen ik erom vroeg zei ze heel de tijd van ik voel me kut en dit en dat, maar sinds die paar weken hebben we wel vaak kleine ruzies, over alles en nog wat. Hele stomme dingen. Vaak ook over dat ze zo kortaf tegen me doet, en als ik vraag of het iets met mij te maken heeft komt t wel weer tot een discussie over onzin.
Nou we spraken af vorige week, en ze was toen ook niet heel close met me zoals de eerdere keren, ze wou niet zoenen, ze zag er niet echt blij uit etc. Ik dacht telkens van ze zal wel wat anders hebben maar ze wil er niet over praten.
Vanochtend kwam dit onderwerp weer ter sprake en ze zei uiteindelijk dat ze sinds een week (na ons laatste afspraakje) niet meer echt verliefd is, en niet weet wat ze voelt.
Nu voel ik me al heel de dag zo slecht, echt nog nooit zo slecht gevoeld. Misschien omdat ik nog nooit zo verliefd ben geweest op iemand. Ik hoop natuurlijk dat we zoals vroeger worden, maar ik weet niet of een meisje wel wéér van gevoelens kan veranderen. Ik ben zelfs hopeloos nu dat ik hier mijn probleem aan jullie wil vertellen. Ik zocht zelf ook naar de reden, maar hoe lang ik ook denk, ik kan niks vinden. Ik ben altijd lief tegen haar, zelfs als ik slechte dingen meemaak in t leven. Als ik denk kan ik geen reden verzinnen waarom haar gevoelens over mij zouden veranderen. Misschien kunnen jullie als meiden begrijpen wat zij denkt of voelt, waarom het ineens in een week is veranderd, want een paar weken geleden zei ze nog dat ze echt heel veel voor me voelde, we liepen hand in hand en dat soort dingen.

Als jullie tips/advies e.d hebben zou dat me echt helpen meiden, want ik wil t meisje van mn dromen weer terugwinnen…

Gevoel kun je niet dwingen. Dat ligt niet aan jou, maar moet wel van beide kanten komen. Als ze iets wil van je, komt ze wel terug. Zo niet, is dat heel zuur voor jou maar zul je haar wens moeten accepteren. Misschien was ze al niet helemaal zeker, soms is het moeilijk om er achter te komen wat je echt voelt. Misschien is het voor haar de eerste keer en weet ze niet zo goed wat ze moet voelen. Voel je niet schuldig, als jij je best gedaan hebt zal het daar niet aan liggen. :wink:

Mijn tip voor jou is even je verhaaltje opnieuw schrijven en doen alsof je een meisje bent dat advies vraagt voor een “vriend” want er gaat een moderator komen die ondanks dat er al zo weinig mensen op deze site zitten tegenwoordig gewoon gaat zeggen dat je op moet rotten als jongen.

Buiten dat, je kunt haar gevoelens niet forceren. Neem gewoon even afstand, misschien komt het weer goed, misschien niet.

Heey echt rot voor je, ik snap ongeveer wat je doormaakt… Als je de reden wilt weten vraag het haar gewoon, iedere keer opnieuw. En als ze geen antwoord wilt geven vraag het dan aan haar vriendinnen. Het lijkt me wel dat er een rede is waarom ze opeens zo afstandelijk doet. Daarnaast heb je nog 2 opties: je accepteert de situatie OF je blijft voor haar vechten. In ieder geval veel succes!!