(Gisteren werd mijn topic verwijderd, omdat ik het had gemeld door een probleem, dus een nieuw want ik heb de reacties niet kunnen lezen)
Twee jaar geleden had ik iets met een leuke jongen. We waren toen 5 maanden samen. Ondertussen hebben we weer contact, en het lijkt wel dat het mogelijk is dat er weer wat van komt.
Nu is hij op reis, naar een stadje waar hij al sinds zijn geboorte naartoe gaat met zijn ouders, en eigenlijk gaat altijd heel zijn familie daarheen. Er is niet zo heeel veel te zien eigenlijk.
Hij heeft nog een andere ex, van minstens een jaar voor mij, en ik weet niet waarom, maar ik moet daar niet zo veel van hebben (ze zat vroeger ook altijd bij ons op school). Het lijkt wel alsof zij hem overal volgt. Op elk feestje waar hij is, is zij ook (zo lijkt het wel), en nu heb ik ontdekt dat zij met vrienden ‘toevallig’ een huis heeft geboekt in hetzelfde stadje als mijn ex. Volgens mij doet ze dat dus echt express hé, dat voorstellen aan haar vrienden. Dus nu zitten ze daar waarschijnlijk beiden. En dat maakt mij jaloers. Ook een beetje omdat het contact tussen hen nooit echt verwaterd is na hun ‘relatie’, waarschijnlijk omdat die helemaal niet zo serieus was als tussen mij en hem. Toen waren ze nog te jong.
Ik heb eigenlijk geen reden om jaloers te zijn, maar ik wil hem gewoon kunnen vertrouwen, en ik kan er nu geen contact mee hebben nu hij daar is. Dat maakt het lastig.