Ik ben jaloers, help?!

Hoi,

Mijn vriend gaat dinsdag op vakantie met vrienden, naar de plek van zuipen, meisjes, sex etc.
Ik ben heel erg jaloers, ik ben erg bang dat hij iets gaat doen met andere meiden, terwijl ik hem wel gewoon vertrouw… Het is een soort dubbel gevoel. Ik vertrouw hem wel, maar ik weet ook dat jongens zich op bepaalde momenten niet kunnen inhouden en ik ben echt gewoon bang. Ik heb gewoon zo’n k*t gevoel… Ik weet echt niet wat ik moet doen…

Heeft iemand tips?! HELP :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:

Ik weet precies hoe je je voelt haha! Mijn vriend ging ook met vrienden op stapvakantie, Bulgarije. Zoek afleiding, ga lekker wat ondernemen met vriendinnen. Het gaat zo voorbij joh. Als je vriendje echt van je houdt dan zou hij heus niet vreemdgaan! Het lijkt allemaal erger dan het is ik heb me achteraf niet hoeven druk te maken.

Ja ik kan dus geen afleiding zoeken, onze vriendengroep is het zelfde… En iedereen is mee behalve ik (door werk) :frowning_face:

Al gevraagd, maar het blijft een eng gevoel… Ik wil gewoon van deze angst af…
Ik wilde zelf bijna ontslag nemen om te gaan kijken, terwijl ik helemaal geen controlerende type ben :frowning_face:

Als hij van je houd en als je belangrijk voor hem bent, doet hij heus niks. En sowieso, als er iets gebeurd, zien die andere vrienden die mee zijn het toch ook wat hij uit spookt? Zouden die dat allemaal kunnen verzwijgen voor jou? Lijkt me sterk.

Ze zijn waarschijnlijk te dronken om zich iets te kunnen herrineren.

Misschien moet je gewoon eerlijk tegen hem zijn? Zeggen dat je hem echt helemaal vertrouwt, maar dat je een vervelend onderbuikgevoel hebt en dat je ook niet weet hoe dat komt. Misschien kan hij je wel geruststellen en hij zal het vast ook waarderen dat je zo eerlijk bent.

Mmm… maar aan de andere kant. Als je weet van jezelf dat jullie relatie goed zit, moet je daar niet aan denken!

Precies dit. Wanneer jullie relatie goed is moet je hem gewoon vertrouwen!

Ik heb maar 1 tip en dat is eigenlijk al te laat: mijn vriend zou daar nooit naartoe mogen.

das ongeveer hetzelfde als dat je getrouwd bent met je man, en dat hij na zoveel jaar huwelijk tegen je zegt dat hij zonder jou(!!!) op vakantie gaat met een oude liefde van vroeger.

Dat betekend vaak het einde van je relatie.

Ik zou dat veel geen seconde vertrouwen, echt niet. Drank kan zoveel kapot maken. en ga mij niet wijsmaken dat jouw vriend, niet zoveel drinkt, en netjes als zijn armpjes op zijn rug houdt de hele vakantie en telkens netjes iedereen uitlegt dat ie thuis een lief vriendinnetje heeft etc.

kommop XD

Nee, de kerels die zich gedragen op zoon vakantie zijn op 1 hand te tellen.

Nee sorry, van mij zou hij nooit mogen gaan. Hij heeft een vriendin for gods sake! Dan haal je zoiets toch niet in je hoofd en ga je toch met je vriendin lekker weg of een weekendje etc.
breng je toch je tijd met haar door. Rot gauw n eind op met zn zuipvakantie.

Moet jij eens doen, op zoon vakantie gaan zonder hem. kijken hoe lachen hij t vindt.

Ik ben het absoluut niet met je eens. Je kan niet iemand verbieden om op vakantie te gaan met vrienden (of dit kan wel, maar dan geef ik je relatie weinig kans van slagen). Als je echt van je vriend houdt dan gun je hem een leuke vakantie en laat je hem hierin vrij. Niet iedere jongen zuipt veel of gaat vreemd. Mijn vriend gaat al jaren op dit soort vakanties en er gebeurt nooit wat omdat hij voor de feestjes en het samenzijn met vrienden gaat en niet voor andere meisjes. Het is echt grote onzin dat drank veel kapot maakt, hangt geheel van de persoon af. En aangezien TS aangeeft dat ze haar vriend vertrouwt zal ik me inderdaad niet te veel zorgen gaan maken en lekker afleiding zoeken, films kijken, werken en niet te veel eraan denken en dan komt het allemaal goed.

Inderdaad. Of je maakt het gewoon gelijk uit omdat je hem niet kunt vertrouwen, of je laat hem lekker op vakantie gaan met zijn vrienden en vertrouwt erop dat hij niks doet met een ander.
Een relatie zonder vertrouwen is geen goede relatie.
Natuurlijk kun je wel aan je vriend vragen of hij ook met jou op vakantie wilt, maar ga geen dingen verbieden uit jaloezie.